03.06.2024 / 13:41
StoryEditor

Sieć Topaz uruchomiła przy jednej z placówek samoobsługową stację tankowania pojazdów [NASZ NEWS]

Topaz 24/7 (mat. prasowe)
Sieć marketów spożywczych Topaz rozpoczęła pilotaż nowego konceptu. Samoobsługowa, całodobowa stacja paliw Topaz 24/7 jest testowana w miejscowości Stare Opole, w pobliżu Siedlec.
image
FOTO: fot. Mat. Prasowe
Samoobsługowa stacja paliw Topaz 24/7 w Starym Opolu k/Siedlec znajduje się przy międzynarodowej trasie E30, tuż przy zjeździe z powstającej autostrady A2. Detalista zachęca klientów, oferując najniższe ceny paliw w regionie, zachwala też wygodę zakupów i całodobową dostępność paliw.

Topaz 24/7

Stacja Topaz 24/7 została uruchomiona w połowie maja 2024 r. Zlokalizowana jest na działce sąsiadującej z centrum logistycznym Topazu oraz sklepem Topaz. Jeśli pilotaż nowego konceptu okaże się sukcesem, mogą powstać kolejne takie stacje, zlokalizowane przy sklepach, a potencjalnie być może przy parkach handlowych. Rozwój własnej sieci stacji paliw nie był dotychczas elementem strategii ekspansji sieci.

W 2022 r. przychody firmy Topaz wyniosły 1,09 mld zł netto, co oznacza wzrost o 21,1 proc. w porównaniu z 2021 r. Sieć liczy obecnie ponad sto placówek (55 to sklepy własne, 65 działa w sieci franczyzowej) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski (między innymi w Mińsku Mazowieckim, Siedlcach, Warszawie, Węgrowie czy Sokołowie Podlaskim).

Nie tylko detal spożywczy

Poza siecią sklepów spożywczych Topaz prowadzi także punkty gastronomiczne Top Drive, browar restauracyjny Brofaktura oraz galerię handlową. Firma dysponuje również zakładem rozbioru drobiu oraz ciastkarnią Natalia i Szymon. Od 2018 r. detalista rozwija ofertę marki własne, m.in. w kategoriach wędlin i alkoholi.

Warto uzupełnić, że Topaz jest wielokrotnym laureatem konkursu Wiadomości Handlowych "Market roku" – nagrody przyznane były w 2011, 2013, 2014, 2015, 2017, 2018 i 2019 roku.

06.03.2025 / 13:34
StoryEditor
Maciej Kroenke, Strategy& Polska, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie na scenie Economy & Retail Forecasts
Maciej Kroenke, partner, Strategy& Polska

Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska, lider zespołu Revenue Management w Europie Środkowo-Wschodniej, będzie uczestnikiem debaty poświęconej budowaniu wartości biznesu w świecie nieustannych zmian, zorganizowanej na scenie tematycznej Economy & Retail Forecasts, w ramach kongresu Retail Trends 2025.

Do kongresu Retail Trends 2025 pozostały już tylko nieco ponad trzy tygodnie. Wciąż możliwa jest jeszcze rejestracja na to wyjątkowe wydarzenie. Kliknij i zapisz się już t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 13:25
StoryEditor
Wanted! Specjaliści od zakupów w sieciach handlowych wciąż poszukiwani. Wiemy, jacy kandydaci mogą wynegocjować wyższe zarobki
Jeśli kandydat na stanowisko dyrektora zakupów pracuje dla konkurencji oraz rozumie pracę w sieci handlowej o podobnej renomie, skali i etapie rozwoju, to jego szanse na wynegocjowanie wyższego wynagrodzenia rosną (fot. Shutterstock)

Od 9 do 30 tys. zł – w takim przedziale mieści się miesięczne wynagrodzenie brutto oferowane najczęściej przez sieci handlowe osobom zatrudnianym na trzech różnych stanowiskach w działach zakupów sieci handlowych. Zapytaliśmy ekspertkę z firmy Hays, kto i pod jakimi warunkami może liczyć na więcej.

Iwona Sączawa, executive manager w Hays Poland, w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl stwierdziła, że zapotrzebowanie na dyrektorów zakupów, menedżerów katego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. marzec 2025 16:32