12.08.2024 / 12:54
StoryEditor

Sieci detaliczne wiedzą niemal wszystko o swoich klientach. Jak powinny wykorzystywać te dane?

Wykorzystywanie danych konsumenckich może prowadzić do wzrostu marży na poziomie 3–5 proc. (fot. Anna Gawlik/Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)

Sieci detaliczne gromadzą ogromne zasoby danych i stopniowo uczą się, jak je efektywnie wykorzystywać. Nie wystarczy jednak zainwestować w nowoczesne narzędzia – aby zadziałały, trzeba wykonać ogromną pracę z uporządkowaniem i integracją zgromadzonych informacji.

Jak przedstawić konsumentowi interesującą ofertę we właściwym czasie i miejscu, za pośrednictwem tych kanałów informacyjnych, z których korzysta? Jak skłonić go do zakupu? Te py...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2025 / 20:44
StoryEditor
Tedi opanuje rynek dyskontów! Sieć chce mieć 10 000 sklepów i zapowiada intensywny rozwój w Polsce

Sieć dyskontów przemysłowych TEDi, świętuje otwarcie 2000. sklepu w Niemieckim Essen. Plany są jednak znacznie bardziej ambitne średnioterminowym celem firmy jest 3000 sklepów w Niemczech i 5000 w Europie, a w dłuższej perspektywie 10 000 sklepów na starym kontynencie. Niemiecki dyskonter będzie się także szybko rozwijał w Polsce.

– Otwarcie 2000. sklepu w Niemczech to wyjątkowy moment dla TEDi. Naszym średnioterminowym celem jest 3000 sklepów w Niemczech, a w dłuższej perspektywie 10 000 sklepów w całej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2025 / 14:18
StoryEditor
Pożary sklepów Biedronka. Przyczyny i konsekwencje - przeanalizowaliśmy kilkadziesiąt przypadków
Pożar sklepu Biedronka

Właśnie zapadł niezwykle ostry wyrok ws. podpalacza, który podłożył ogień w sklepie Biedronka w Płońsku. Sąd skazał 29-latka, który w grudniu ubiegłego roku podpalił sklep dyskontera na 5 lat w więzieniu. Sprawca będzie musiał pokryć koszty zniszczeń, wypłacając ponad 6,7 mln zł odszkodowania. To jeden z najwyższych wyroków za podpalenie w Polsce. Ta historia to tylko jeden z bardzo wielu przypadków pożarów, które wybuchły w sklepach popularnej sieci dyskontów. Przeanalizowaliśmy kilkadziesiąt takich wydarzeń, jakie są wnioski?

Do pożaru Biedronki przy ulicy Młodzieżowej w Płońsku doszło w grudniu 2024 roku. Ogień wybuchł w kontenerze na śmieci stojącym obok sklepu. Płomienie szybko rozprzestrzeniły si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. lipiec 2025 22:47