02.04.2020 / 14:37
StoryEditor

Sieci handlowe chcą złagodzenia rządowych obostrzeń dotyczących handlu detalicznego

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. mat. prasowe)
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji chce złagodzenia obostrzeń, które w ciągu ostatnich dni polski rząd nałożył na operatorów sklepów detalicznych. Organizacja twierdzi, że nowe przepisy zmniejszyły przepustowość handlu, przez co ograniczyły dostęp obywateli do niezbędnych produktów, a przed sklepami tworzą się kolejki, które same w sobie stwarzają zagrożenie dla rozprzestrzeniania się wirusa. 

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji apeluje do rządu o modyfikację przepisów tak, aby dostosować je do realiów rynku, jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo i stały  dostęp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 17:25
StoryEditor
Jak wygrać serce klienta? Polacy wskazują, co działa w promocjach i co naprawdę motywuje do zakupów
Regał z promocjami w Biedronce (fot. materiały własne)

W świecie pełnym bodźców i rosnących oczekiwań konsumenckich, marki nieustannie poszukują sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Najnowsze dane pokazują, że dobrze zaplanowane akcje promocyjne nie tylko zwiększają sprzedaż, ale także trwale zmieniają zachowania zakupowe Polaków. Co decyduje o skuteczności takich działań i jakiego rodzaju nagrody naprawdę się liczą?

Z danych zawartych w raporcie "ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż", opublikowanym przez Pluxee Polska, wyłania się obraz konsumenta ch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2025 / 08:44
StoryEditor
Do Netto zamiast do banku. Sieć wprowadza nową usługę dla klientów
Netto wprowadza do części sklepów nową usługę (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Szerokie spektrum usług dodatkowych to domena sieci convenience na czele z Żabką. Jednak dyskonty także próbują swoich sił na tym polu. Dowodzi tego wprowadzenie nowej usługi przez sieć Netto. Na czym ona dokładnie polega i w ilu placówkach klienci mogą z niej skorzystać?

Sieć Netto zrobiła kolejny krok na drodze do rozszerzenia portfela usług dla klientów. Po wprowadzeniu kilka lat temu opcji wypłaty gotówki podczas zakupów (cashback) teraz wdro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:00