08.02.2024 / 11:35
StoryEditor

SMS-y z Biedronki o Lidlu rozwścieczyły konsumentów. UOKiK otrzymuje skargi

Biedronka rzuciła wyzwanie Lidlowi (fot. mat. prasowe/JMP)
UOKiK analizuje skargi od osób, które w niedziele, 4 lutego dostały sms-y od sieci sklepów Biedronka. Operator dyskontów prezentował ofertę wybranych produktów i pisał, że w Lidlu ten produkt jest droższy.

Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podał portalowi gazeta.pl, że wpływają skargi konsumentów na wiadomości wysyłane przez Jeronimo Martins Polska i są one analizowane wyłą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. luty 2024 18:11