11.12.2023 / 14:31
StoryEditor

SPAR rozszerza ofertę marki własnej w większości kategorii. O ile pozycji zwiększył się asortyment w ostatnich miesiącach?

|SPAR rozszerza ofertę marki własnej (mat. prasowe)
Sieć SPAR w ciągu ostatnich 4 miesięcy wprowadziła 80 nowych produktów pod marką własną. Nowości obejmują m.in. warzywa, sosy, budynie, kakao i czekoladę, owsiankę, słodycze i przekąski, soki, a także produkty non food. W ciągu ostatnich 6 miesięcy SPAR zaoferował klientom 150 nowych indeksów w ramach marki własnej, produkowanych w większości we współpracy z polskimi producentami.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 11:25
StoryEditor
Aldi uruchomi nowy, flagowy sklep w samym sercu Manhattanu. Detalista szybko rośnie w USA. Ile ma tam placówek?
Aldi w Yorkville, Nowy Jork (Shutterstock)

Sieć Aldi uruchomi swój pierwszy sklep w samym sercu Manhattanu, w pobliżu słynnego Times Square. Będzie się mieścił w nowym, 32-piętrowym luksusowym wieżowcu mieszkalnym. Otwarcie placówki planowane jest na 2026 r.

Jak informują amerykańskie media, niemiecki detalista podpisał z deweloperem wieżowca The Ellery umowę najmu ok 2,3 tys. metrów powierzchni handlowej, w której zlokalizuje swój ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 13:27
StoryEditor
Internetowa oferta Żabki bogatsza o świeże pieczywo. To dzięki kooperacji z firmą Enata Bread
Nową kategorią produktów dostępną w aplikacji Żabka Jush są pieczywo oraz słodkie i słone wypieki z placówek sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni (fot. materiały prasowe)

Należąca do Grupy Żabka spółka Lite e-Commerce nawiązała współpracę z firmą Enata Bread – właścicielem sieci piekarnio-kawiarni Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Do czego sprowadza się ta kooperacja?

Spółka Lite e-Commerce odpowiedzialna za q-commercowe projekty Grupy Żabka zaczęła współpracę z firmę Enata Bread. Pozwoliło jej to rozszerzyć ofertę dostępną w aplikac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 16:49