11.12.2023 / 14:31
StoryEditor

SPAR rozszerza ofertę marki własnej w większości kategorii. O ile pozycji zwiększył się asortyment w ostatnich miesiącach?

|SPAR rozszerza ofertę marki własnej (mat. prasowe)
Sieć SPAR w ciągu ostatnich 4 miesięcy wprowadziła 80 nowych produktów pod marką własną. Nowości obejmują m.in. warzywa, sosy, budynie, kakao i czekoladę, owsiankę, słodycze i przekąski, soki, a także produkty non food. W ciągu ostatnich 6 miesięcy SPAR zaoferował klientom 150 nowych indeksów w ramach marki własnej, produkowanych w większości we współpracy z polskimi producentami.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 11:35
StoryEditor
Centrum handlowe Marywilska 44 po nowemu. Zapadły decyzje w sprawie zasad komercjalizacji obiektu
Proces budowy nowego centrum handlowe Marywilska 44, powstającego na miejscu tego, które spłonęło w maju 2024 r., ma zakończyć się najpóźniej z końcem 2026 r. (fot. mat. prasowe)

Stołeczne centrum handlowe Marywilska 44, zniszczone w maju 2024 r. na skutek pożaru, szykuje się do odbudowy. Choć prace nad nią jeszcze nie ruszyły, to ustalono już zasady, które będą obowiązywały przy najmie powierzchni w nowym obiekcie.

30 stycznia 2025 r. zarządu spółki Marywilska 44 przedstawił koncepcję nowego centrum handlowego Marywilska. Powierzchnia handlowa obiektu, który powstanie na miejscu tego znisz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 12:39
StoryEditor
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej nowej normalności w handlu FMCG
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Włodzimierz Wlaźlak od 2002 r. związany z Lidl Polska, a od 2020 r. prezes spółki, weźmie udział w debacie pt. "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania", która zainauguruje cykl spotkań i dyskusji najważniejszych postaci polskiego handlu i przemysłu FMCG, podczas kongresu Retail Trends 2025.

Włodzimierz Wlaźlak od początku swojej kariery zawodowej związany jest z Lidl Polska. Od 2002 r. współtworzy krajobraz polskiego detalu, a od 2020 r. jest szefem jednej z najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. luty 2025 02:09