01.03.2022 / 10:12
StoryEditor

Al.Capone zdejmuje rosyjskie oraz białoruskie produkty z półek. Sieć potępia działania władz obu krajów

Na zdj. sklep sieci Al.Capone w Kluczborku (fot. mat. prasowe)
Lista sieci handlowych bojkotujących rosyjskie oraz białoruskie produkty jest coraz dłuższa. Jednogłośną decyzję w sprawie wycofania tego rodzaju towarów ze sprzedaży podjął zarząd Al.Capone. - Takie kroki mają na celu wyrażenie całkowitej dezaprobaty dla działań prowadzonych przez władze Rosji oraz Białorusi - podkreśla sieć.

- Jesteśmy poruszeni sytuacją na Ukrainie, dlatego wyrażając pełną solidarność z mieszkańcami tego państwa, postanowiliśmy nie wspierać marek, które powiązane są z państwami sto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 20:11
StoryEditor
Elektroniczne cenówki w każdym sklepie sieci Kaufland, ale na razie tylko w dwóch działach
Kaufland zakończył proces wdrażania elektronicznych etykiet cenowych na drugim dziale produktowym we wszystkich sklepach w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Kaufland zakończyła wdrażanie elektronicznych etykiet cenowych we wszystkich 255 sklepach w Polsce. Proces ten objął jednak na razie tylko dwa działy. Kaufland zapowiada jednak, że nie będzie gorszy od sieci Lidl.

Sieć Kaufland zakończyła proces wdrażania elektronicznych etykiet cenowych (ESL) na dziale piekarnia we wszystkich 255 hipermarketach w Polsce. Sekcja ta jest drugą po owocach i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 16:18
StoryEditor
Branża delivery konsoliduje się. Inwestorzy integrują firmy logistyczne, handlowe i technologiczne
Przyszłość q-commerce w Polsce. Platformy budują inteligentne ekosystemy handlu (fot. ChameleonsEye/Shutterstock)

Rynek dostaw na żądanie przechodzi dynamiczną przemianę. Z prostego modelu q-commerce staje się częścią złożonych systemów, które łączą dane, marki i potrzeby użytkowników. Jak zmienia się rola platform delivery w świecie, gdzie liczy się nie tylko szybkość, ale też jakość relacji z konsumentem?

Według raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025", aż 93 proc. internautów w Polsce deklaruje, że robi zakupy online. Z kolei 72 proc. osób korzystających z ekspresowych dost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. listopad 2025 12:14