23.01.2020 / 11:47
StoryEditor

Sprzedaż detaliczna mocno urosła, ale spożywcze sieci handlowe zanotowały spadki sprzedaży

Delikatesy Zagłoba w Tomaszowie Maz., źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
W grudniu 2019 roku sprzedaż detaliczna w cenach stałych była wyższa niż przed rokiem o 5,7 proc. W porównaniu z listopadem 2019 r. wzrosła ona  o 14,1 proc. W okresie od stycznia do grudnia 2019 sprzedaż detaliczna urosła o 5,4 proc. Spadek sprzedaży wykazały za to przedsiębiorstwa handlujące żywnością, napojami i wyrobami tytoniowymi – wynika z danych opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny.

GUS informuje, że pośród grup o znaczącym udziale w sprzedaży detalicznej „ogółem” wyższy wzrost w grudniu 2019 r. zanotowano w sklepach niewyspecjalizowanych (o 10,6 proc. wobe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 13:51
StoryEditor
Powstaje potężna siła na rynku zdrowej żywności? Melvit przejmuje większość udziałów One Day More
Zarządy spółek One Day More oraz Melvit (fot. materiały prasowe)

Melvit zwiększa swoje zaangażowanie na rynku produktów śniadaniowych, obejmując większościowy pakiet udziałów w firmie One Day More. To partnerstwo łączy doświadczenie dużego producenta z obecnością nowej marki w sprzedaży internetowej. Jakie znaczenie ma ta zmiana dla sektora zdrowej żywności?

Melvit działający na rynku produktów zbożowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, nabył większościowy pakiet udziałów w spółce One Day More. Marka ta funkcjonuje w segmenci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 09:49
StoryEditor
Lider w produkcji sosów i dodatków gastronomicznych inwestuje w zaplecze logistyczne
Portfolio firmy Fanex obejmuje około 300 produktów, w tym głównie sosy i dodatki dla gastronomii (fot. materiały prasowe)

Firma Fanex otwiera kolejną część centrum dystrybucyjnego w Radonicach (woj. mazowieckie). Nowa inwestycja o powierzchni 5,8 tys. mkw. ma zabezpieczyć producentowi sosów i dodatków gastronomicznych zaplecze do dalszego rozwoju nie tylko w kraju, ale i za granicą.

Firma Fanex znacząco rozbudowała centrum dystrybucyjne w Radonicach (otwarte pod koniec 2022 r.). Do posiadanego przez nią wcześniej magazynu o powierzchni 5,5 tys. mkw. dołą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 14:50