19.02.2021 / 11:55
StoryEditor

Sprzedaż detaliczna pod kreską. Branża odzieżowa na dnie

Zamknięty salon odzieżowy marki H&M z powodu obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
GUS opublikował dane o sprzedaży detalicznej za styczeń. Była ona średnio niższa o 6 proc. w stosunku do zeszłego roku. Jednak sprzedaż w niektórych kategoriach spadła nawet prawie o połowę.

Zdecydowanie największy spadek sprzedaży detalicznej w cenach stałych zanotowały firmy sprzedające odzież, obuwie i tekstylia. Była ona gorsza od zeszłorocznej aż o 40,8 proc. t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 16:59
StoryEditor
Biedronka stawia przy sklepach letnie namioty. Co można w nich kupić? [LISTA SKLEPÓW]

Już przy 215 sklepach sieci Biedronka w całej Polsce pojawiły się specjalne, letnie namioty. To tymczasowe strefy zakupowe, które oferują sezonowy asortyment. W tym roku Biedronka dodatkowo rozszerzyła swoją ofertę ogrodową.

Biedronka zapowiada, że do końca czerwca ruszy jeszcze co najmniej 45 namiotów, a to oznacza, że znaleźć je będzie można w minimum 260 lokalizacjach. Namioty Biedronki otwarte s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 11:30
StoryEditor
Grupa CCC poprawia rentowność. Dariusz Miłek zapowiada, że sklepów pod szyldami CCC i HalfPrice będzie intensywnie przybywać
Sieć CCC jest perłą w koronie obuwniczo-odzieżowej grupy, którą zarządza Dariusz Miłek (fot. Shutterstock)

Obuwniczo-odzieżowa Grupa CCC opublikowała ostateczne wyniki za pierwszy kwartał roku obrotowego, czyli miesiące luty-kwiecień 2025. Pokazują one wyższe przychody, zyski oraz poprawę rentowności. Jak poradziły sobie poszczególne szyldy należące do Grupy, czyli CCC, HalfPrice, Eobuwie i Modivo?

W okresie luty-kwiecień 2025 r. Grupa CCC odnotowała wynik EBITDA na poziomie 377 mln zł (o 25 proc. wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego) i poprawę rentowności EBIT...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 20:14