27.05.2024 / 14:31
StoryEditor

Sieć Tchibo jak Żabka wprowadza abonament na kawę. Ile trzeba będzie zapłacić za kawę w modelu subskrypcyjnym?

Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty
Tchibo wprowadziło na polski rynek usługę subskrypcji. Ma ona zapewnić klientom stały dostęp do kawy, zamawianej bezpośrednio do domu, z możliwością personalizacji dostaw. Rozwiązanie sprawdziło się już m.in. w Niemczech.

Subskrypcje na dobre zagościły w naszym życiu. – Będąc jednym z największych producentów kawy, zadaliśmy sobie pytanie: w czym tkwi sekret tego mechanizmu? Odpowiedź jest prosta: ułatwia on codzienne funkcjonowanie i pozwala zaoszczędzić nasz czas, a w przypadku naszej kawowej subskrypcji również pieniądze – komentuje Paulina Iwaszko, kierowniczka ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej w Tchibo Warszawa.

– Dzięki temu rozwiązaniu nasi klienci mogą wykreślić kawę z listy regularnych zakupów, a jednocześnie nie muszą się martwić, że im jej zabraknie w kluczowym momencie. Gwarantujemy zawsze terminową dostawę pod same drzwi – dodaje.

W zgodzie z trendem wygody

Proces subskrypcji Tchibo jest prosty i intuicyjny. Klienci mogą wybrać swoje ulubione produkty kawowe spośród wariantów ziarnistych, mielonych i kapsułek Cafissimo oraz ustalić częstotliwość ich dostaw.

Te, w zależności ilości wypijanej kawy, mogą być realizowane nawet co dwa tygodnie, ale i odpowiednio rzadziej – nawet z odstępem do trzech miesięcy. Co ważne, subskrybenci mogą zaoszczędzić nawet do 33 proc. w porównaniu z regularnymi cenami detalicznymi kawy, a przy zamówieniach od 100 zł nie płacą za dostawę.

Dodatkowo, każdy klient może w dowolnym momencie edytować swoje preferencje lub zrezygnować z usługi. Wszystko zarządzane jest z poziomu strony internetowej.

Oprócz standardowej oferty subskrypcyjnej z kawą w roli głównej, Tchibo proponuje również możliwość subskrypcji z ekspresem do kawy, który w ramach usługi dostępny jest w promocyjnej cenie.

Tchibo stawia mocno na kawę

Wprowadzenie oferty subskrypcji to kolejna modyfikacja Tchibo wprowadzona w ostatnich tygodniach. Wcześniej firma informowała między innymi o zmianie koncepcji w swoich lokalach – m.in. w King Cross Marcelin w Poznaniu oraz CH Plaza w Toruniu. Powiększona została w nich przestrzeń kawiarniana, co podkreśla m.in. zwrot marki w stronę jej kawowego dziedzictwa.

 

04.06.2024 / 16:50
StoryEditor
Konsumenci, z jakiego regionu świata są najbardziej świadomi i zaangażowani ekologicznie?
Globalnie 22 proc. społeczeństwa jest zaangażowane w walkę ze zmianami klimatycznymi m.in. poprzez swoje decyzje zakupowe (fot. Fot. Adobe Stock)
Dane firmy Kantar pokazują, że po zeszłorocznym spadku, ponownie rośnie globalny odsetek osób, dla których istotne mają kwestie ekologii i zmniejszania śladu węglowego. Największy wpływ na rodzaj konsumpcji mają ci, którzy nie zajmują skrajnych stanowisk.

Globalne dane Kantara pokazują, że jeszcze w 2017 roku odsetek tzw. Eco Actives wynosił 17 proc. To osoby wysoko zaniepokojone zmianami klimatycznymi i podejmujące czynne dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.05.2024 / 10:41
StoryEditor
Shein odpowiada Ministerstwu Rozwoju i Technologii. „Poczyniliśmy postępy w kwestiach wskazanych przez MRiT”
Platforma Shein (fot. Shutterstock)
Kilka dni temu Ministerstwo Rozwoju i Technologii opublikowało listę naruszeń, których dopuściły się platformy Temu i Shein. Ta druga firma odpowiedziała resortowi.

MRiT zarzuciło Temu m.in. brak przestrzegania zapisów dyrektywy Omnibus oraz stosowanie tzw. liczników, które mają sugerować klientom, że oferta jest już na wyczerpaniu. Ponadto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 00:17