01.10.2020 / 14:49
StoryEditor

Top Market przeprowadza rebranding i remodeling sklepów zrzeszonych w sieci

Top Market Mokotowianka po rebrandingu (materiały operatora)
Polska Grupa Supermarketów rozpoczęła stopniowy proces rebrandingu sklepów zrzeszonych w sieci Top  Market. W ostatnim miesiącu modernizacji poddany został warszawski  sklep – Top Market Mokotowianka, który wzbogacił się nie tylko o nowy szyld, ale również zupełnie przearanżowane, bardziej przyjazne klientowi wnętrze. 

Mokotowianka to popularny sklep spożywczy na Starym Mokotowie, mieszczący się przy Rejtana 2, w pobliżu skrzyżowania z ulicą Puławską. Na początku września placówka doczekała si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 16:52
StoryEditor

Carrefour szuka klientów wśród seniorów. Sieć ma pomysł, jak przyciągnąć do sklepów jeszcze więcej klientów 60+. Co im zaoferuje?

Carrefour wprowadza zmiany w Karcie Seniora, którą oferuje klientom 60+ już od ponad 10 lat. Sieć rozszerzyła dotychczasowe zasady promocji, dzięki czemu klienci posiadający kartę, mogą korzystać ze zniżki do -10 proc. już nie tylko we wtorki, a także w każdy czwartek.

Od momentu gdy Carrefour wprowadził rabaty z Kartą Seniora skorzystał z nich już ponad 4 miliony starszych klientów, czyli blisko co druga osoba po 60.roku życia mieszkająca w n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 12:10
StoryEditor

Philip Morris International zainwestuje ponad miliard złotych w fabrykę wkładów tytoniowych w Polsce

Jacek Olczak, prezes Philip Morris International (fot. PMI)
W Krakowie Philip Morris zainwestuje ponad 1 mld zł w nową fabrykę, w której firma chce produkować najnowszej generacji wkłady tytoniowe do podgrzewania. Spółka odchodzi od tradycyjnych papierosów i koncentruje się na produktach bezdymnych.

Michał Mierzejewski, prezes Philip Morris International na obszar Europy Północno-Wschodniej podkreślił, że Polska zawsze odgrywała dla spółki strategiczną rolę.

- O...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 02:39