10.02.2024 / 08:36
StoryEditor

TOP10 wiadomości tygodnia: Biedronka vs. Lidl, Żabka, Kaufland, Carrefour, ustawa franczyzowa, system kaucyjny, premie dla pracowników handlu i zakaz handlu w niedziele

Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej (fot. wiadomoscihandlowe.pl, Shutterstock, mat. prasowe)
Biedronka wybrała nową broń do walki z Lidlem - to kampania SMS, o czym mogliśmy się przekonać w mijającym tygodniu. Ta walka przyćmiła nieco inne wydarzenia, a działo się wiele: Żabka ogłosiła plan wyjścia za granicę, wycofano projekt tzw. ustawy franczyzowej, minister pracy skrytykowała premie frekwencyjne pracowników handlu. Poniżej podsumowujemy najważniejsze wydarzenia w handlu.

1. SMS-y - nowy etap wojny cenowej pomiędzy Biedronką a Lidlem

Biedronka w niedzielny wieczór zasypała SMS-ami swoich klientów. Wytyka Lidlowi gorsze promocje

W nied...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 15:32
StoryEditor
Arhelan ma nowego dyrektora marketingu. Kto nim został?
Sklep sieci Arhelan (fot. mat. prasowe)

Nowym dyrektorem marketingu w sieci Arhelan został Marcin Oksztulski, który wcześniej pełnił stanowisko wicedyrektora ds. marketingu i handlu e-commerce w Energo, gdzie rozwijał strategie sprzedaży online.

Marcin Oksztulski jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, ukończył Executive MBA na Politechnice Białostockiej, a obecnie poszerza wiedzę na studiach podypl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 12:05
StoryEditor
Rekordowe przychody właściciela sieci Netto. Grupa Salling zapowiada przyspieszenie w Polsce
Na koniec 2024 r. Netto miało w Polsce 667 sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Duńska Grupa Selling - właściciel sieci Netto, zanotowała w 2024 r. wzrost zarówno przychodów, jak i zysków. Dobre wyniki dodają jej wiatru w żagle i pozwalają myśleć o przyspieszeniu ekspansji w Polsce. W ile sklepów na naszym rynku celuje Netto?

Grupa Salling osiągnęła w 2024 r. rekordowe przychody na poziomie 72,2 mld koron duńskich (w 2023 r. było to 70,3 mld). Wynik ten był napędzany wzrostami obrotów w istniejących ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 05:06