27.10.2020 / 14:32
StoryEditor

Więcej produktów marki własnej w Polskiej Grupie Supermarketów

Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów (fot. mat. pras.)
Do liczących  już  ponad 400  kategorii  produktów  marek własnych  w najbliższych   dniach   dołączą   kolejne   –   zapowiada   Polska   Grupa Supermarketów. Wzmocnienie oferty brandów wpisuje  się  w  strategię Grupy oraz  wiąże się bezpośrednio z uruchomieniem nowego centrum logistycznego. 

Od ponad trzech lat Polska Grupa Supermarketów sukcesywnie rozwija linie marek własnych, mających z jednej strony zapewnić przewagę konkurencyjną firmy, a zdrugiej zacieśnić wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:54
StoryEditor
Sieć E.Leclerc zwiększyła w Polsce sprzedaż porównywalną. Prezes Jean-Philippe Magre: To dobry wynik

E.Leclerc pochwalił się wzrostem sprzedaży like-for-like o 1,23 proc. w 2024 r. w Polsce. Handlowa grupa podkreśla, że udało się to osiągnąć pomimo trudnego otoczenia rynkowego, charakteryzującego się intensywną wojną cenowo-promocyjną w segmencie dyskontowym. Obroty przekroczyły 3,4 mld zł.

Grupa E.Leclerc Polska tłumaczy, że w 2024 r. "kontynuowała strategiczne działania zmierzające do konsolidacji pozycji na rynku dzięki poprawie efektywności". Podkreśla przy tym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 18:43
StoryEditor
Handel naciska na Trumpa ws. ceł na towary z Chin. Szefowie trzech największych amerykańskich sieci z wizytą u prezydenta USA
Donadl Trump spotkał się z szefami sieci Walmart, Target oraz Home Depot (fot. Shutterstock)

Prezydent Donald Trump spotkał się 21 kwietnia w Białym Domu z dyrektorami generalnymi trzech największych sieci detalicznych w kraju, czyli Wolmartu, Tergetu oraz Home Depot. Przedmiotem rozmów była polityka celna oraz jej wpływ na biznes handlowe oparte na imporcie - donosi CNBC.

W spotkaniu z Donaldem Trumpem sieć Walmart reprezentował Doug McMillon, sieć Target - Brian Cornell, a sieć Home Depot - Ted Decker, wszyscy trzej w randze dyrektorów gene...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:49