27.05.2024 / 09:57
StoryEditor

Właściciel dyskontów Netto został... franczyzobiorcą Hugo Boss. Salling będzie otwierać sklepy z ubraniami premium

Na zdj. salon Hugo Boss/zdjęcie ilustracyjne (fot. Deman/Shutterstock)
Salling Group, czyli duński właściciel obecnej m.in. w Polsce sieci dyskontów Netto, został franczyzobiorcą Hugo Boss. W ramach współpracy z modowym gigantem, firma planuje otwarcie dwucyfrowej liczby sklepów Boss i Hugo w rodzimej Danii w ciągu pięciu lat. Co z Polską?

- Salling musi być tam, gdzie są nasi klienci. Nadal widzimy duży potencjał rozwoju, który nie dotyczy tylko naszej dotychczasowej działalności, w której stale się doskonalimy i wprowadzamy innowacje. Wierzymy, że w naszej działalności franczyzowej możemy dodać jeszcze więcej i rozszerzyć się o nowe marki w Danii. A może nawet szerzej - mówi Marianne Bedsted, dyrektorka w Netto.

Pomimo czytelnej sugestii, że właściciel dyskontów Netto myśli o byciu franczyzobiorcą znanych marek także w innych krajach, współpraca z Hugo Bossem dotyczyć będzie na ten moment wyłącznie Danii. Kluczowy element partnerstwa to otwarcie nowych sklepów.

Kiedy ruszą pierwsze sklepy?

Jak zapowiedziano, pierwsze salony franczyzowe Hugo i Boss, prowadzone przez Salling Group, zostaną uruchomione już na jesieni 2024 r. Na razie nie zdradzono, w jakich pojawią się lokalizacjach. Do końca 2026 r. sklepów ma być minimum kilkanaście.

To jednak nie wszystko. Dwie już istniejące placówki typu shop-in-shop w centrach handlowych Salling w Aarhus i Aalborgu zostaną rozbudowane. Wdrożony ma zostać w nich najnowszy koncept sklepowy.

"Salling będzie przyszłym partnerem przy kolejnych otwarciach sklepów Boss i Hugo w Danii, zwiększając jednocześnie obecność i widoczność marek w domach towarowych. W szczególności ponad 100 mkw. będzie przeznaczonych dla marek Boss i Hugo w Aarhus" - podano.

Właściciel Netto wierzy w stacjonarny handel

- Jesteśmy podekscytowani i szczęśliwi z powodu współpracy z globalną firmą, jaką jest Hugo Boss, należącą do segmentu premium. Współpraca daje nam wyjątkowe możliwości zapewnienia naszym klientom nowych i lepszy doświadczeń zakupowych, przy jednoczesnym wysłanie jasnego sygnału, że wierzymy w sklepy fizyczne i interakcje międzludzkie - tłumaczy Marianne Bedsted.

Hugo Boss obecny jest dziś ze swoimi markami Boss i Hugo w 131 krajach. Odzież produkowana przez grupę sprzedawana jest w 7,8 tys. punktach sprzedaży. Oprócz tego Hugo Boss prowadzi sprzedaż internetową w 73 krajach. Firm z siedzibą w Niemczech osiągnęła w roku finansowym 2023 obroty rzędu 4,2 mld euro.

26.10.2025 / 18:30
StoryEditor
Uczyńmy Pocztę Polską silną ponownie! Jak PiS widzi rolę narodowego operatora pocztowego?
Jesienią Poczta Polska rozpocznie restrukturyzację kadrową (Shutterstock)

Podczas weekendowej konwencji Prawa i Sprawiedliwości w Katowicach Andrzej Adamczyk zaprezentował wizję odbudowy pozycji rynkowej i transformacji Poczty Polskiej. Sprawdźmy, jak polityk PiS chce uczynić Pocztę Polską silna ponownie?

Warto jednocześnie zaznaczyć, że wiele z pomysłów, które prezentuje Adamczyk jest obecnie wdrażana przez obecny zarząd spółki, a problemy narodowego operatora wynikają z ponad 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 12:04
StoryEditor
Czy sukces in-store retail media jest mierzalny?
Reklama w sklepach stacjonarnych rośnie w siłę – ale jak ją mierzyć? (fot. materiał partnera)

Reklama w sklepach stacjonarnych (in-store retail media) stała się ważnym elementem nowoczesnego marketingu omnichannel. Daje sieciom handlowym nowe źródła przychodu, a markom umożliwia dotarcie do klientów tuż przy półce – w momencie decyzji zakupowej – z atrakcyjnym, wysokiej jakości przekazem.

Wraz z rosnącym znaczeniem tego kanału pojawia się jednak pytanie: jak skutecznie mierzyć jego efektywność? W świecie reklamy detalicznej jednym z najczęściej poruszanych temató...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 00:47