26.02.2024 / 08:50
StoryEditor

Wojna cenowa pomiędzy Lidlem a Biedronką uderza w producentów żywności. Jaja sprzedawane w dyskontach poniżej kosztów wytworzenia

W dyskontach jajka są sprzedawane poniżej kosztów wytworzenia (fot. Erol Ahmed/Unsplash)
Jaja w dyskontach mogą być sprzedawane prawie 50 proc. poniżej ceny zakupu. Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz uważa, że producenci jaj stali się mimowolnymi ofiarami wojny cenowej między dwoma największymi sieciami handlowymi w Polsce. Chodzi oczywiście o Biedronkę i Lidla, które od kilku tygodni promują swoją ofertę niskimi cenami wybranych produktów.

Jaja klasy M są jednym z produktów spożywczych uwzględnianych w koszyku „Faktu”. To właśnie między innymi ten ranking  brany jest pod uwagę w ostatnich tygodniach podczas konstr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 14:09
StoryEditor
Żabka uważa, że jak zakup ci się nie podoba, to możesz go zwrócić. Sieć dodała do oferty kolejnego partnera
Na zdj. kurier GLS dostarczający paczkę do sklepu sieci Żabka (fot. Katarzyna Mamak)

Żabka rozpoczęła współpracę z firmą logistyczną GLS, przy wsparciu Pointpacku. Paczki GLS można już odbierać i zwracać w blisko 11,5 tys. sklepów franczyzowej sieci w całej Polsce.

- Nawiązanie współpracy z GLS Poland to dla nas istotny krok w kierunku dalszego rozwoju oferty usług dostępnych w naszych sklepach. To partnerstwo pozwala nam jeszcze lepi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 11:57
StoryEditor
Answear.com sprzedany! Fundusz wycofał się z inwestycji w jedną z największych polskich platform e-commerce
Paweł Borys, Partner Zarządzający MCI Capital, członek Rady Nadzorczej Answear

Należąca do Grupy MCI Capital, spółka MCI.TechVentures zdecydowała się na całkowite wyjście z inwestycji w Answear.com, jedną z wiodących platform modowych e-commerce w Europie Środkowej i Wschodniej. Dlaczego?

Fundusz sprzedał w transakcji typu ABB cały posiadany pakiet akcji – 3.666.355 sztuk, stanowiący 19,32 proc. udziału w kapitale zakładowym spółki – realizując blisko 3-krotny zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 12:54