12.10.2023 / 13:57
StoryEditor

Żabka potwierdza, że planuje wyjść poza granice Polski. Nie będzie to jej pierwsza próba. Kiedy sieć ogłosi decyzję?

Na zdj. sklep sieci Żabka we Wrocławiu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Polski rynek jest coraz mocniej nasycony Żabkami. Choć sieć zapewnia, że wciąż widzi przestrzeń do otwarcia tysięcy sklepów w naszym kraju, to zarazem coraz śmielej spogląda w kierunku innych rynków. Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl potwierdza, że firma planuje wyjść poza granice Polski.

- Nie ukrywamy, że mamy ambicję, żeby nasz koncept sklepu rozwijać poza granicami Polski. Muszę jednak podkreślić, że chociaż jesteśmy dużą organizacją, to ekspansja zagraniczna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 17:09
StoryEditor
Wydatki polskich rodziców pod presją kosztów i czasu [BADANIE]
Polscy rodzice pod presją kosztów wyprawki szkolnej (fot. Envato Elements)

Rosnące ceny, ograniczony budżet i brak czasu – to główne problemy, z jakimi mierzą się polscy rodzice kompletując szkolną wyprawkę. Badanie IQS pokazuje, że zakupy szkolne stają się coraz większym wyzwaniem finansowym i organizacyjnym. Jakie produkty pochłaniają największą część budżetu i czym kierują się rodzice przy wyborze artykułów dla swoich dzieci?

Z danych wynika, że prawie połowa mam w Polsce uważa rosnące koszty za największy problem przy kompletowaniu szkolnej wyprawki. Co trzecia mama przewiduje, że wyda na ten cel od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 11:55
StoryEditor
Producent żywności funkcjonalnej chwali się wynikami. Polski start-up zapowiada, że więcej niż podwoi moce produkcyjne
Piotr Radziszewski (mat. prasowe)

Botanika Farm, spółka z segmentu FoodTech, wygenerowała w 2024 r. 49,2 mln zł przychodów ze sprzedaży netto wobec ponad 43 mln zł rok wcześniej, co stanowi wzrost o 11,7 proc. r./r. Zysk operacyjny (EBIT) wyniósł 5,76 mln zł wobec 4,8 mln rok wcześniej, czyli notowany wzrost to 16,7 proc. r./r.

Rok 2024 spółka Botanika Farm zamyka zyskiem netto na poziomie 5,39 mln zł netto. W roku 2023 zysk netto był na poziomie 4,79 mln zł netto, co stanowi wzrost o 11,16 proc. r./r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 09:08