23.05.2024 / 19:03
StoryEditor

Żabka to już fast food. Sieć ruszyła z kampanią promującą nowy asortyment gastronomiczny

Maskotka Frytunia zareklamuje frytki z Żabki (Żabka Polska)
Operator sieci sklepów convenience wyposaża sukcesywnie Żabki w piece do podgrzewania przekąsek. Dysponuje nimi połowa lokali, więc Żabka Polska rozpoczęła kampanię promująca ofertę street food‘ową.

Zbliżające się wakacje są idealnym momentem, aby zacząć promować sprzedaż szybkich przekąsek na ciepło ze sklepu. Żabka Polska przygotowywała tę ofertę od pewnego czasu. Najpierw zadbała o to, aby jedzenie było w czym podgrzewać, a teraz stara się zapewnić sklepom wyposażonym w specjalne piece, klientów kupujących ciepłe jedzenie.

Szeroka kampania promująca ciepłe jedzenie z Żabki

Od 22 maja br. Żabka Polska ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, w której promuje street food. Z przekazem sieci handlowej będą mogli zapoznać się widzowie, słuchacze radia i internauci. Kampania obejmuje również kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH.

Firma zaplanowała też niestandardowe działania. W największych polskich miastach będzie można spotkać osobiście maskotkę akcji Frytunię. Sieć nawiązała współpracę z marką odzieżową i influencerami.

Hot dog już znany, teraz czas na frytki z Żabki i Frytunię na promocji

Żabka rozreklamowała się już jako sieć sprzedająca hot dogi, panini i kawę na ciepło. Hot dogów sprzedano 80 mln, a panini 14 mln. Teraz sieć chce przyciągnąć do siebie fanów nuggetsów, stripsów z kurczaka, zapiekanek (z kurczakiem i serem, z pieczarkami i serem, z salami), burgerów, churrosów  oraz frytek.

Jednym z założeń nowej kampanii jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco. – Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Do przyrządzania wspomnianych przekąsek stosowane są piece konwekcyjno-mikrofalowe, stanowiące połączenie tradycyjnego piekarnika z mikrofalą. Fale mikrofalowe pozwalają na podgrzanie zamrożonych lub chłodzonych produktów w ciągu paru minut, natomiast piekarnik zapewnia ich chrupkość. Urządzenia są dostępne w niemal połowie sieci sklepów i sukcesywnie będą pojawiać się w kolejnych. Do końca 2024 roku w urządzenia te będzie wyposażonych ok. 7 tys. z 10 tys. placówek.

29.04.2025 / 18:30
StoryEditor
Zmiany w strukturze Stock Spirits Group. Kim jest nowa dyrektor marketingu?
Anne Martin, nowa dyrektor marketingu w Stock Spirits Group (fot. materiały prasowe)

Stock Spirits Group ogłasza istotne zmiany kadrowe na poziomie globalnym. Nowa dyrektor marketingu ma odpowiadać za kluczowe działania związane z rozwojem marek i strategią komunikacyjną w wielu krajach. Jakie doświadczenie wnosi ze sobą i co to oznacza dla grupy?

Stock Spirits Group poinformowała o mianowaniu Anne Martin na stanowisko Group Chief Marketing Officer. W ramach nowych obowiązków Martin będzie odpowiadać za globalne dzia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 15:43
StoryEditor
Najlepsze od 3 lat otwarcie roku na rynku handlowym w Polsce [ANALIZA]
Najlepsze od 3 lat otwarcie roku na rynku handlowym (fot. Shutterstock)

Po 2024 roku sektor nieruchomości handlowych w Polsce notuje kolejne oznaki ożywienia. Inwestorzy zwiększają swoją aktywność, a banki powoli otwierają się na finansowanie projektów. Jakie aktywa przyciągają dziś największe zainteresowanie i na jakich warunkach można liczyć na wsparcie finansowe?

Pierwszy kwartał 2025 roku przyniósł wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Według danych opublikowanych w raporcie Marketbeat przygotowanym przez agencj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 03:28