23.05.2024 / 19:03
StoryEditor

Żabka to już fast food. Sieć ruszyła z kampanią promującą nowy asortyment gastronomiczny

Maskotka Frytunia zareklamuje frytki z Żabki (Żabka Polska)
Operator sieci sklepów convenience wyposaża sukcesywnie Żabki w piece do podgrzewania przekąsek. Dysponuje nimi połowa lokali, więc Żabka Polska rozpoczęła kampanię promująca ofertę street food‘ową.

Zbliżające się wakacje są idealnym momentem, aby zacząć promować sprzedaż szybkich przekąsek na ciepło ze sklepu. Żabka Polska przygotowywała tę ofertę od pewnego czasu. Najpierw zadbała o to, aby jedzenie było w czym podgrzewać, a teraz stara się zapewnić sklepom wyposażonym w specjalne piece, klientów kupujących ciepłe jedzenie.

Szeroka kampania promująca ciepłe jedzenie z Żabki

Od 22 maja br. Żabka Polska ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, w której promuje street food. Z przekazem sieci handlowej będą mogli zapoznać się widzowie, słuchacze radia i internauci. Kampania obejmuje również kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH.

Firma zaplanowała też niestandardowe działania. W największych polskich miastach będzie można spotkać osobiście maskotkę akcji Frytunię. Sieć nawiązała współpracę z marką odzieżową i influencerami.

Hot dog już znany, teraz czas na frytki z Żabki i Frytunię na promocji

Żabka rozreklamowała się już jako sieć sprzedająca hot dogi, panini i kawę na ciepło. Hot dogów sprzedano 80 mln, a panini 14 mln. Teraz sieć chce przyciągnąć do siebie fanów nuggetsów, stripsów z kurczaka, zapiekanek (z kurczakiem i serem, z pieczarkami i serem, z salami), burgerów, churrosów  oraz frytek.

Jednym z założeń nowej kampanii jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco. – Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Do przyrządzania wspomnianych przekąsek stosowane są piece konwekcyjno-mikrofalowe, stanowiące połączenie tradycyjnego piekarnika z mikrofalą. Fale mikrofalowe pozwalają na podgrzanie zamrożonych lub chłodzonych produktów w ciągu paru minut, natomiast piekarnik zapewnia ich chrupkość. Urządzenia są dostępne w niemal połowie sieci sklepów i sukcesywnie będą pojawiać się w kolejnych. Do końca 2024 roku w urządzenia te będzie wyposażonych ok. 7 tys. z 10 tys. placówek.

10.06.2024 / 11:41
StoryEditor
Biedronka kusi kibiców piłki nożnej. Sieć ma wyłączność na sprzedaż oficjalnego magazynu reprezentacji na Euro 2024
Oficjalny magazyn reprezentacji Polski na EURO 2024 (fot. mat. pras.)
14 czerwca w Niemczech rozpoczną się mistrzostwa Europy z udziałem reprezentacji Polski. Z tej okazji Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) przygotował okolicznościowe wydawnictwo dla kibiców, które od 10 czerwca będzie w sprzedaży w sieci sklepów Biedronka.

W dostępnym w Biedronce magazynie PZPN zagląda w głąb drużyny narodowej i przybliża kibicom życie kadry.

"Chcieliśmy was zaprosić do szatni reprezentacji i pokazać prawd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2024 / 17:48
StoryEditor
R-Gol przy wsparciu Innova Capital przejmie Unisport. Powstanie sprzedawca sprzętu sportowego o przychodach ponad 200 mln euro
(fot. Dziurek/Shutterstock)
Nordic Capital sprzedaje Unisport, a nabywcą został dystrybutor sprzętu piłkarskiego R-Gol, wspierany przez Innova Capital. Warunki transakcji nie zostały ujawnione, a sfinalizowanie akwizycji ma się dokonać w trzecim kwartale 2024 r.

R-Gol to multibrandowy dystrybutor sprzętu piłkarskiego w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma założona została w Polsce w 2000 r., a dziś działa na 14 rynkach regionu CEE. Od 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2024 00:33