31.01.2024 / 09:58
StoryEditor

Zakazany Lilial w składzie kremu z Hebe? Sieć drogerii wystraszyła klientów informacją na opakowaniu. Wyjaśniamy jak do tego doszło

Krem Black Snail w drogerii Hebe (wiadomoscihandlowe.pl)
Do sieci drogerii Hebe trafiły kremy do twarzy, na których etykietach jednym ze składników jest lilial, substancja zakazana do stosowania w wyrobach kosmetycznych w marcu 2022 roku. Wiemy jak to się stało. Czy konsumenci powinni obawiać się tego produktu?

Hebe w dniach 25-31 stycznia miało promować krem do twarzy, którego jeden ze składników jest zakazany do stosowania w wyrobach kosmetycznych od 1 marca 2022 r. na terenie całej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 11:08
StoryEditor
Sklepy na stacjach paliw. Ile ważą w wydatkach na FMCG i co Polacy kupują w nich najczęściej? [DANE]
Za ponad 60 proc. wartości koszyka FMCG w sklepach na stajach paliw odpowiadają produkty z jednej kategorii (fot. mat. prasowe)

W okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 Polacy wydali w sklepach na stacjach paliw 9,1 mld złotych. Stanowi to 3 proc. całkowitych wydatków na dobra FMCG - wynika z danych NielsenIQ, udostępnionych portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Jakie produkty są w nich kupowane najczęściej i czy nawyki Polaków w tyn zakresie ulegają zmianie?

Zgodnie z danymi NielsenIQ, w okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 Polacy wydali blisko 308 mld złotych na dobra FMCG, co oznacza wzrost o 3,7 proc. rok do roku.

Sprzedaż ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 10:20
StoryEditor
Co decyduje o sukcesie zdrowych produktów? Nie chodzi tylko o skład?
Jak eksponować zdrosze alternatywy (fot. Carrefour)

Choć producenci żywności coraz częściej wprowadzają na rynek produkty wysokobiałkowe czy z obniżoną zawartością cukru, sam skład to nie wszystko. Liczy się także ekspozycja i widoczność na półkach.

Aż 40 proc. Polaków deklaruje, że co najmniej raz w tygodniu kupuje produkty, które uważa za zdrowe. Rośnie też znaczenie żywności funkcjonalnej – takiej, która oprócz podstawow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. sierpień 2025 22:55