14.02.2024 / 11:07
StoryEditor

Żappka nie dla wszystkich. Żabka wykluczy z programu lojalnościowego klientów, którzy nie podadzą numeru telefonu

Żabka wykluczy część użytkowników ze swojego programu lojalnościowego (fot. mat. prasowe)
Żabka od tygodni na wiele sposobów motywowała użytkowników aplikacji Żappka, by podali w niej swój numer telefonu. Teraz kończy z miękkimi środkami, takimi jak pop-upy w aplikacji czy ograniczanie dostępu do promocji, a przechodzi do metod twardych. Jak potwierdziła portalowi wiadomoscihandlowe.pl Żabka, konta wszystkich użytkowników, którzy do 1 marca nie przypiszą do nich swojego numeru telefonu, zostaną wykluczone z programu lojalnościowego.

Z Żappki od lat można było korzystać bez podania i potwierdzenia numeru telefonu. Od paru tygodni Żabka stara się wymusić na klientach przypisanie numeru do konta. Wyświe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 14:10
StoryEditor
Rentowność handlu 2025. Sieci handlowe mają najniższą rentowność wśród wszystkich firm w Polsce
(fot. Shutterstock)

Polski handel mierzy się z poważnymi wyzwaniami – rosnące koszty pracy, energii i logistyki skutecznie ograniczają marże, a rentowność spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat. Najnowszy raport Polskiego Instytutu Ekonomicznego pokazuje, że sytuacja wymaga głębokiej transformacji operacyjnej. Czy w 2025 roku handel ma jeszcze szansę na odbudowę zysków?

Z raportu "Rentowność polskich przedsiębiorstw w latach 2020-2024" opracowanego przez Polski Instytut Ekonomiczny wynika, że w 2024 roku większość branż w Polsce doświadczyła sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 12:41
StoryEditor
Projekt Alfa. Jak kupują najmłodsi konsumenci, pokolenie urodzone i dorastające w erze cyfrowej? [RAPORT]
Pokolenia Alfa w sklepie (Shutterstock)

Zespół badaczy CSA wraz z Havas Market, wyspecjalizowaną w e-commerce i performance media jednostką Havas Media Network, przyjrzał się z bliska zwyczajom zakupowym online najmłodszych konsumentów, aby zrozumieć, co ich przyciąga, jak podejmują decyzje, gdzie i jak kupują oraz jak widzą przyszłość zakupów online. Bo choć są jeszcze bardzo młodzi – ich głos zaczyna realnie kształtować przyszłość rynku.

Pokolenie Alfa to dzieci urodzone po 2010 roku – pierwsza generacja całkowicie wychowana w erze cyfrowej. Dla nich świat online to nie dodatek do codzienności, lecz jej natu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 09:37