17.08.2016 / 14:50
StoryEditor

Od uboju do sprzedaży – higiena w przemyśle mięsnym

Związek Polskie Mięso zaprasza do udziału w konferencji szkoleniowej pt. „Od uboju do sprzedaży – higiena w przemyśle mięsnym”, która odbędzie się 12 października 2016 r. w Hotelu Marriott w Warszawie.

Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Państwowego Instytutu Weterynaryjnego – Państwowego Instytutu Badawczego w Puław...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 47% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 14:32
StoryEditor

Lisek zasadza się na duże rodziny. Q-commerce to nie jest usługa tylko dla singli i imprezowiczów?

Firma Lisek.App dołączyła do programu Karty Dużej Rodziny (fot. Lisek)
Lisek.App, firma działająca na rynku q-commerce, stale urozmaica swoją ofertę. Firma dołączyła do programu Karty Dużej Rodziny prowadzonego przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej. Dzięki temu użytkownicy Karty Dużej Rodziny mogą korzystać z rabatu w wysokości 5 proc. na zakupy w Lisek.App. W aplikacji pojawiły się też znane z mediów społecznościowych stories.

- Lisek jest w ciągłym biegu, dosłownie i w przenośni. Żeby stać się docelowym sklepem jak największej grupy odbiorców cały czas udoskonalamy aplikację i ofertę. Wprowadzenie Ka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 47% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 15:15
StoryEditor

Kaufland Card rozwija bazę partnerów i pozyskuje nowych użytkowników. Ilu ich jest po pół roku?

(mat. prasowe Kaufland)
Kaufland Card, program lojalnościowy, który swoją inaugurację miał w marcu bieżącego roku, zgromadził już ponad 3 mln użytkowników. Rośnie także portfolio partnerów programu. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły cztery nowe firmy, a dotychczasowi partnerzy dostarczają klientom sieci Kaufland oferty promocyjne.

Kaufland pozyskał czterech nowych partnerów do programu lojalnościowego Kaufland Card. Firmy CeWe, Flaconi, Wyjątkowy Prezent, Logitech i Freenow uatrakcyjniają listę marek ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 47% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. wrzesień 2023 09:25