31.08.2017 / 10:09
StoryEditor

Warzywniak Premium – rewolucyjny koncept stoiska warzywnego

Przyszła pora na rozróżnianie odmian warzyw, ich charakterystycznych cech (fot. materiały prasowe)
Podawanie nazw odmian oraz przeznaczenia produktów to pomysł na zmianę podejścia do handlu warzywami. Celem jest przyciągnięcie uwagi konsumentów poprzez edukowanie w zakresie charakterystycznych cech poszczególnych rodzajów warzyw, a w promocji konceptu mają pomóc Warzywniaki Premium.

– Dziś, wchodząc do warzywniaka, widzimy nazwy konkretnych odmian jabłek i wybieramy ulubione. A w przypadku warzyw? Jest marchew, ale jaka? Chcielibyśmy kupić np. odmianę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2025 / 11:59
StoryEditor
DJ AI. Muzyka w sklepach coraz częściej generowana przez sztuczną inteligencję
Przerzucenie się na muzykę generowaną przez AI może dać detalisttom duże oszczędności zwłaszcza przed świętemi (fot. Shutterstock)

Sieci handlowe coraz śmielej sięgają po muzykę generowaną przez sztuczną inteligencję. Jest ona tańsza, ponieważ zwalnia detalistów z płacenia tantiem, ale to nie jedyny atut tego rozwiązania. Wiemy, jakie sieci już puszczają klientom utworzy tworzone przez AI.

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Brico (w Polsce działająca jako Bricomarche) jest jedną z tych, które już teraz puszczają w swoich belgijskich sklepach muzykę generow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 14:16
StoryEditor
Biedronka zagęszcza ruchy. Największa sieć dyskontów w kraju o krok bliżej do systemu kaucyjnego
Do końca 2025 r. w sieci Biedronka ma działać 3 tys. recyklomatów (fot. materiały prasowe)

Działania sieci Biedronka, zmierzające do wdrożenia w niej systemu kaucyjnego, wyraźnie przyspieszyły. Największy dyskonter w kraju dopiero co podpisał umowy z dwoma dostawcami recyklomatów do swoich sklepów, a teraz wybrał operatora systemu, z którym będzie współpracował.

Biedronka nawiązała współpracę ze spółką Kaucja.pl – Krajowy System Kaucyjny, jednym z kilkunastu operatorów systemu kaucyjnego, który wspólnie z siecią będzie rozwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 18:06