24.05.2022 / 11:44
StoryEditor

Adam Manikowski, Żabka Polska na Retail Trends 2022 o potencjalnym wyjściu Żabki poza granice Polski

Adam Manikowski podczs kongresu Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
– Jako Żabka nie konkurujemy cenami. Sieci, w których podstawą jest cena, są teraz w gorszej sytuacji. Rozważamy też wyjście poza Polskę – powiedział Adam Manikowski, dyrektor zarządzający, Żabka Polska w czasie debaty What’s next?! Wyzwania i szanse – scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie podczas Retail Trends 2022.

Ekspert podkreślał, że pandemia była preludium do tego, co dzieje się na rynku teraz. Zwrócił też uwagę, że poruszanie się w obecnej rzeczywistości biznesowej wymaga wysokiego p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 11:25
StoryEditor
Ile firm przetestuje skrócony tydzień pracy? Ministerstwo zakończyło zbieranie wniosków
Minister Agnieszka Dziemianowicz-Bąk (fot. Anna Strzyżak/Kancelaria Sejmu)

Aż ponad 1,5 tys. firm chce przetestować u siebie czterodniowy tydzień pracy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej właśnie skończyło przyjmowanie wniosków.

Dane podała minister RPiPS w Agnieszka Dziemianowicz-Bąk w wywiadzie dla Radia Tok FM. Dodała, że ta liczba może się zmienić, bo firmy miały czas do poniedziałku do północy na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 14:13
StoryEditor
Rozrywka napędza rozwój centrów handlowych. Jak zmieniają się modele biznesowe galerii?
Gemini Park Tychy (fot. materiały prasowe)

Latem centra handlowe Gemini Park Bielsko-Biała oraz Gemini Park Tychy zanotowały wzrost ruchu klientów o odpowiednio 4 i 5,5 proc. proc. w porównaniu do zeszłego roku. Centra przekonują, że latem stały się lokalnymi hubami rozrywki.

Gemini podkreśla, że sukces jest o tyle istotny, że w tym samym czasie, w skali ogólnopolskiej notowano spadkowe tendencje. Za dobry wynik odpowiadają zwłaszcza punkty rozry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 02:13