24.05.2022 / 11:44
StoryEditor

Adam Manikowski, Żabka Polska na Retail Trends 2022 o potencjalnym wyjściu Żabki poza granice Polski

Adam Manikowski podczs kongresu Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
– Jako Żabka nie konkurujemy cenami. Sieci, w których podstawą jest cena, są teraz w gorszej sytuacji. Rozważamy też wyjście poza Polskę – powiedział Adam Manikowski, dyrektor zarządzający, Żabka Polska w czasie debaty What’s next?! Wyzwania i szanse – scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie podczas Retail Trends 2022.

Ekspert podkreślał, że pandemia była preludium do tego, co dzieje się na rynku teraz. Zwrócił też uwagę, że poruszanie się w obecnej rzeczywistości biznesowej wymaga wysokiego p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 15:50
StoryEditor
Starbucks chce mieć udział w rosnącym rynku produktów wysokobiałkowych. Marka wchodzi w kategorię napojów proteinowych
Na polskim rynku debiutują napoje proteinowe z kawą marki Starbucks (fot. materiały prasowe)

Do portfolio produktów marki Starbucks dostępnych w Polsce dołącza napój proteinowy z kawą. Za jego produkcję i dystrybucję odpowiada firma Arla Foods, która jest oficjalnym partnerem Starbucks’a w tym zakresie w całym regionie EMEA, obejmującym Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę. Gdzie i od kiedy nowy napój będzie dostępny?

Wszechobecny trend dbania o zdrowia i dobre samopoczucie przyczynił się do ogólnie lepszej edukacji żywieniowej, ale także rozwoju kultury korzystania z siłowni. W związku z tym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 12:06
StoryEditor
System kaucyjny od zaplecza: operatorzy i dostawcy urządzeń spodziewają się tysięcy instalacji w tym roku
Operatorzy i dostawcy tzw. butelkomatów spodziewają się tysięcy instalacji w tym roku (fot. Agata Grysiak/wiadomoscikosmetyczne.pl)

Wszystko wskazuje na to, że 1 października br. ruszy w naszym kraju system kaucyjny. Zapytaliśmy więc dostawców zwrotomatów, ile urządzeń spodziewają się zainstalować w tym roku i z jakim wynikiem zakończyli 2024 r.

Nowa ustawa o systemie kaucyjnym 19 grudnia ub.r. została podpisana przez prezydenta Andrzeja Dudę, a 23 grudnia opublikowana w Dzienniku Ustaw. Najważniejszą zmianą, którą wp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. styczeń 2025 13:07