15.05.2023 / 11:17
StoryEditor

Dariusz Sinkiewicz, CEO Lagardère Travel Retail Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023 (fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl)
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji Lagardère Travel Retail Polska, weźmie udział w tegorocznej edycji kongresu Retail Trends. Wydarzenie, organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się 25 maja w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Chcesz poznać opinie ekspertów na temat wyzwań, z którymi mierzy się handel? Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie. 

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

Dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail Polska, zabierze głos w debacie „Resilient & Green Retail". Jej uczestnicy będą rozmawiać o budowaniu odporności firm w czasach niepewności i chaosu. Prelegenci podzielą się doświadczeniami w tym zakresie. Odpowiedzą na pytanie, jakie strategie biznesowe najlepiej sprawdzają się w takich okolicznościach i pozwalają budować przewagi konkurencyjne.

Tematem do dyskusji będą także kwestie związane z obszarem HR i elastycznością modeli zatrudnienia. W trakcie debaty zastanowimy się nad tym, na ile mocno kryzys kosztowy przyspieszy transformację cyfrową. Porozmawiamy również o tym, jak odnaleźć się w nowych warunkach i przełożyć nowe możliwości na ofertę lepiej dostosowaną do oczekiwań nowego konsumenta. 

Udział w tej debacie potwierdzili dotychczas:

  • Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji, Lagardère Travel Retail Polska;
  • Krzysztof Tokarz, prezes zarządu, GK Specjał;
  • Malgorzata Bochenek, Country Business Development and Transformation Manager, Ikea;
  • Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel;
  • Andrzej Izraelski, dyrektor handlowy, członek zarządu, Lewiatan Holding;
  • Karolina Tarnawska, Global Indirect Procurement Director, Grupa Pepco;
  • Przedstawiciel Mintel

Kim jest Dariusz Sinkiewicz?

Dariusz Sinkiewicz pełni funkcję CEO linii Travel Essentials w spółce Lagardere Travel Retail Polska od blisko siedmiu lat. Wcześniej odpowiadał za finanse w kilku firmach (w tym w tej, z którą jest związany obecnie). Był CFO w Circle K. Wcześniej pracował na analogicznym stanowisku w Lagardère Travel Retail Polska oraz FM Logistic Polska.

Początek jego ścieżki zawodowej związany był z Tesco Polska, gdzie spędził siedem lat, rozwijając karierę w dziale finansów.

Dariusz Sinkiewicz jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i posiadaczem dwóch dyplomów – magistra kierunku finanse i zarządzanie oraz licencjata kierunku marketing.

Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

 

22.04.2024 / 13:51
StoryEditor
Grupa Inditex stawia na kasy samoobsługowe. Wiodący gracz w branży fashion wprowadza to rozwiązanie do kolejnej sieci
Nowy koncept salonów marki Bershka zakłada m.in. instalowanie w nich kas samoobsługowych (fot. Galeria Jurajska)
Firma Inditex, właściciel marek Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho oraz Bershka ma nową koncepcję na placówki sygnowanych ostatnim z wymienionych brandów. Jak one wyglądają i jakie rozwiązania technologiczne zostały w nich zastosowane?

Działający w częstochowskiej Galerii Jurajskiej, salon marki Bershka diametralnie zmienił oblicze. Sklep ma teraz większą powierzchnię i funkcjonuje w oparciu o nowy koncept wiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 11:40
StoryEditor
Przed majówką w sklepach pojawią się tłumy kupujących, a wraz z nimi złodzieje, zwabieni tłokiem i zakupową gorączką
Przed majówką wzrośnie zagrożenie kradzieżami sklepowymi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Majówka oznacza wiele dni niemal bez handlu, co sprawi, że w dniach poprzedzających długi weekend Polacy tłumnie ruszą na zakupy, a ewentualne braki będą uzupełniać w nielicznych otwartych sklepach. Te będą szczególnie oblężone w turystycznych miejscowościach, zwłaszcza jeśli dopisze pogoda. To oznacza, że podwójnie czujni powinni być zarówno konsumenci, jak i sprzedawcy. Okresy, w których klienci masowo pojawią się w sklepach, przyciągają złodziei, których celem staną się portfele klientów i towar na półkach sklepowych.

W 2023 r. poziom kradzieży wzrósł o ponad 22 proc. (wobec roku poprzedniego) i osiągnął 40 tys. zdarzeń – to przestępstwa zgłoszone, "ciemna liczba" może być według ekspertów na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 10:19