15.05.2023 / 11:17
StoryEditor

Dariusz Sinkiewicz, CEO Lagardère Travel Retail Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023 (fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl)
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji Lagardère Travel Retail Polska, weźmie udział w tegorocznej edycji kongresu Retail Trends. Wydarzenie, organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się 25 maja w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Chcesz poznać opinie ekspertów na temat wyzwań, z którymi mierzy się handel? Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie. 

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

Dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail Polska, zabierze głos w debacie „Resilient & Green Retail". Jej uczestnicy będą rozmawiać o budowaniu odporności firm w czasach niepewności i chaosu. Prelegenci podzielą się doświadczeniami w tym zakresie. Odpowiedzą na pytanie, jakie strategie biznesowe najlepiej sprawdzają się w takich okolicznościach i pozwalają budować przewagi konkurencyjne.

Tematem do dyskusji będą także kwestie związane z obszarem HR i elastycznością modeli zatrudnienia. W trakcie debaty zastanowimy się nad tym, na ile mocno kryzys kosztowy przyspieszy transformację cyfrową. Porozmawiamy również o tym, jak odnaleźć się w nowych warunkach i przełożyć nowe możliwości na ofertę lepiej dostosowaną do oczekiwań nowego konsumenta. 

Udział w tej debacie potwierdzili dotychczas:

  • Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji, Lagardère Travel Retail Polska;
  • Krzysztof Tokarz, prezes zarządu, GK Specjał;
  • Malgorzata Bochenek, Country Business Development and Transformation Manager, Ikea;
  • Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel;
  • Andrzej Izraelski, dyrektor handlowy, członek zarządu, Lewiatan Holding;
  • Karolina Tarnawska, Global Indirect Procurement Director, Grupa Pepco;
  • Przedstawiciel Mintel

Kim jest Dariusz Sinkiewicz?

Dariusz Sinkiewicz pełni funkcję CEO linii Travel Essentials w spółce Lagardere Travel Retail Polska od blisko siedmiu lat. Wcześniej odpowiadał za finanse w kilku firmach (w tym w tej, z którą jest związany obecnie). Był CFO w Circle K. Wcześniej pracował na analogicznym stanowisku w Lagardère Travel Retail Polska oraz FM Logistic Polska.

Początek jego ścieżki zawodowej związany był z Tesco Polska, gdzie spędził siedem lat, rozwijając karierę w dziale finansów.

Dariusz Sinkiewicz jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i posiadaczem dwóch dyplomów – magistra kierunku finanse i zarządzanie oraz licencjata kierunku marketing.

Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

 

30.07.2025 / 16:55
StoryEditor
E-commerce nie musi być wrogiem handlu stacjonarnego. W dobie omnichannel synergie mogą przeważać nad rywalizacją [RAPORT]
Aż 85 proc. procesów zakupowych obejmuje więcej niż jeden kanał sprzedaży (zdj. ilustracyjne, Carrefour)

Rozwój technologii i dynamiczna ekspansja sprzedaży internetowej zdawały się potwierdzać prognozy o stopniowym wypieraniu handlu stacjonarnego przez e-commerce. Jednak rzeczywistość okazała się bardziej złożona – zamiast dominacji handlu internetowego pojawiła się synergia między kanałami sprzedaży.

Jak pokazują najnowsze dane Cushman & Wakefield i raport "Quo Vadis E-commerce" – przyszłość retailu nie leży w wyborze jednego modelu, lecz w ich integracji. Klienci coraz czę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 17:48
StoryEditor
Biedronka chce pomóc sadownikom. Będzie sprzedawać morele ze śladami gradobicia
Morele (fot. Biedronka)

Biedronka w wybranych sklepach zaoferuje morele, które w wyniku gwałtownych zjawisk pogodowych zostały lekko zniszczone. Przekonuje, że nadal są pełnowartościowe i smaczne, a jednocześnie jest to gest pomocy w stronę sadowników.

Biedronka zdecydowała się odkupić od nich morele „niedoskonałe”. Pierwsze owoce noszące ślady gradobicia są już dostępne w wybranych sklepach sieci w województwach: mazowieckim,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 00:43