09.01.2025 / 15:54
StoryEditor

Konsument pod lupą ekspertów - zapraszamy na cykl debat i prelekcji podczas Retail Trends 2025

Retail Trends 2024 - debaty, prelekcje, prezentacje, spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem naszych gości. W tym roku również proponujemy bardzo bogaty program kongresu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Ostatnie miesiące pokazały, że klient, który od zawsze był i jest w centrum uwagi sektora FMCG, potrafi nie raz zaskoczyć producentów FMCG oraz sieci handlowe. Podczas Retail Trends 2025 wraz z ekspertami wytypujemy kluczowe czynniki, które będą kształtowały zachowania i potrzeby konsumentów w najbliższym czasie.

Tak jak każdy klient jest inny, tak strategii, które mają być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumencie, też jest wiele. Dlatego też podczas  kongresu Retail Trends 2025 zapraszamy do sekcji poświęconej tematom konsumenckim, którą nazwaliśmy Consumer Trends. 

Przygotowujemy dla was różnorodne debaty, prelekcje i prezentacje, podczas których będziemy ustalali m.in. w jakich nastrojach i kondycji są polscy konsumenci i dlaczego wolą oszczędzać niż robić zakupy. 

Pytań jest oczywiście więcej: Czego klient oczekuje? Czego się boi? Czy kryzys kosztowy na trwałe zmienił jego zachowania? Czy nadchodzi moment, w którym na znaczeniu ponownie zyskają jakość, bliskość, oferta i doświadczenie? 

Retail Trends 2025 - jakie tematy poruszmy

Ekspertów rynkowych, w tym przedstawicieli czołowych sieci handlowych, ale także producentów FMCG i technologii zapytamy również o to, w jaki sposób detaliści mogą przekonać klientów do kupowania i jaką rolę odegrają w tym przypadku nowe technologie, sztuczna inteligencja i zaawansowane aplikacje mobilne? Dostawcy i dystrybutorzy mogą bowiem efektywnie wspierać się w poszukiwaniu odpowiedzi na szybko zmieniające się potrzeby konsumentów. Dowiemy się więc, czego oczekują od nich sieci handlowe, a co firmy technologiczne mogą im zaproponować.

Dywersyfikacja, jakość, koszty, dostępność - to fundamentalne wyzwania dla dystrybutorów w obszarze budowania i rozwijania oferty, które również zostaną poruszone podczas Retail Trends 2025. Kolejny ważny temat: trendy demograficzne jako kluczowy czynnik zmiany i kreowania oferty oraz trendy związane ze zdrowiem oraz medycyną i ich wpływ na strategie produktowe. Ciekawie zapowiada się też dyskusja nt. migracji i zmian kulturowo-społecznych - jak one modyfikują ofertę sieci handlowych w przyszłości. Na naszym kongresie nie zabraknie też  dyskusji o wykorzystaniu nowych technologii i AI w budowaniu asortymentu i zarządzaniu półką. 

Zarejestruj się już dziś!

To tylko część wątków, które poruszymy już 1 kwietnia 2025 (data nie jest żartem) podczas kongresu Retail Trends 2025, na który już dziś serdecznie zapraszamy. Spodziewamy się gościć ponad 1000 przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i świata nauki. 

 

Program kongresu: https://retailtrends.pl/program/

Zarejestruj się już dziś: https://retailtrends.pl/rejestracja/

18.04.2025 / 09:04
StoryEditor
Po iPhone‘a i PlayStation do... Żabki! Sieć testuje w Żappce projekt stworzony z e-sklepem Morele.net
Żabka połączyła siły z Morele.net (fot. Michał Wielgat; screen z Żappki)

Żabka wprowadziła do swojej aplikacji kolejną nowość: zakładkę z dedykowanymi ofertami od... Morele.net. Na razie jest to dopiero pilotaż tego rozwiązania. Użytkownicy Żappki mogą skorzystać ze specjalnych promocji m.in. na PlayStation 5, tablety, laptopy czy wiertła do metalu, a nawet... kawę sprzedawaną przez Morele.

W aplikacji Żappka pojawiła się nowa zakładka o nazwie "Okazje Morele.net". Widnieje przy niej adnotacja, iż jest to usługa dopiero w beta testach - a więc jej oficjalna pre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 12:11
StoryEditor
Sieci handlowe płaczą i płacą. O ile wzrosły koszty pracy w handlu w Polsce?

W 2024 r. pracodawcy w Polsce mierzyli się z rosnącymi kosztami zatrudnienia – w IV kw. indeks IKZ był o 9,4 proc. wyższy niż w I kw., a rok do roku wzrósł aż o 12,3 proc., przy spadku liczby przepracowanych godzin o 0,9 proc. (GUS).

Trochę inaczej wyglądało to w pracy tymczasowej – według Grupy Progres liczba przepracowanych godzin wzrosła tam o 14 proc. r/r. Rosną też pensje. W marcu 2025 r. przeciętne wyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 06:37