02.06.2022 / 10:49
StoryEditor

Krajowy System e-Faktur wyzwaniem dla handlu? Nie czekaj, zapisz się na bezpłatne webinarium! [WEBINARIUM]

Rusza platforma KSeF (Shutterstok)
Od drugiego kwartału przyszłego roku Krajowy System e-Faktur będzie obowiązkowy dla wszystkich polskich przedsiębiorców. Oznacza to spore zmiany w sposobie wystawiania i zaakceptowania faktur – od tego momentu będzie odbywać się to w czasie rzeczywistym. Na transformację będzie musiał przygotować się również handel. O tym, w jaki sposób może to zrobić, porozmawiamy już w czwartek 9 czerwca podczas bezpłatnego webinarium pt. „Krajowy System e-Faktur. Jak handel powinien przygotować się na nadchodzące zmiany?”.

KSeF to platforma do wystawiania oraz otrzymywania faktur drogą elektroniczną. Co ważne, są one ustrukturyzowane do formatu xml. To kolejny po tzw. split payment czy JPK_VAT pomysłów Ministerstwa Finansów na walkę z karuzelami vatowskimi. Ustrukturyzowane faktury mają działać, przynajmniej na początku, jako jedna z kilku dopuszczalnych dokumentowania transakcji obok istniejących obecnie faktur elektronicznych i papierowych.

Wdrożenie nowego rozwiązania będzie sporym wyzwaniem dla biznesu, w tym także dla handlu. Dlatego nasi eksperci idą z pomocą branży i będą wyjaśniać, z czym wiąże się wdrożenie KSeF.

Już w czwartek 9 czerwca o godz. 10 odbędzie się webinarium pt. „Krajowy System e-Faktur. Jak handel powinien przygotować się na nadchodzące zmiany?”. Podczas webinarium wraz z zaproszonymi ekspertami porozmawiamy o samym wdrożeniu Krajowego Systemu e-Faktur. Zastanowimy się, co oznacza to dla handlu? W jaki sposób musi on się do tego wdrożenia przygotować? Jakie trudności mogą pojawić się po drodze? Jakie korzyści lub niebezpieczeństwa wiążą się ze wdrożeniem KSeF? Jakie technologie warto wykorzystywać do realizacji e-Faktur?

Swój udział w webinarium zapowiedzieli już Michał Sosnowski, operational director w firmie Exorigo Upos, Karol Stec, dyrektor ds. koordynacji projektów w POHiD oraz Wojciech Jaskuła, partner, ekspert podatkowy kancelarii Panteris.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma Exorigo Upos. Na wydarzenie można zarejestrować się TUTAJ.

wiadomoscihandlowe.pl
10.12.2025 / 16:01
StoryEditor
Znany poseł chce przełamania dominacji dyskontów. Chwali pomysł kupna Carrefoura
Mirosław Maliszewski, poseł, przewodniczący sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Należy podjąć próbę przełamania monopolu wielkich sieci handlowych w handlu spożywczym w Polsce - przekonuje przewodniczący sejmowej komisji rolnictwa, poseł Mirosław Maliszewski.

Przemawiając podczas uroczystości wmurowania kamienia węgielnego pod budowę nowego obiektu handlowego na terenie Rynku Hurtowego Bronisze, poseł Mirosław Maliszewski stwie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2025 / 12:02
StoryEditor
Strategiczne zmiany w Biedronce. Wizerunek sieci może się zmienić
Biedronka rozpoczyna współpracę z 24/7Communication (fot. Shutterstock)

Biedronka, sieć handlowa należąca do Jeronimo Martins, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Firma zajmie się PR‘em i komunikacją sieci handlowej.

24/7Communication ogłosiła rozpoczęcie współpracy z siecią Biedronka, należącą do Jeronimo Martins Polska. W ramach wieloletniej współpracy agencja będzie wspierać Biedronkę w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2025 05:33