07.06.2021 / 15:49
StoryEditor

Marc Le Bozec, dyrektor zarządzający E.Leclerc Polska, gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2021

Marc Le Bozec, managing director E.Leclerc Polska, weźmie udział w jednej z debat podczas Retail & FMCG Congress 2021 - konferencji organizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wydarzenie zaplanowane na 15-16 czerwca odbędzie się w całości online.

Przedstawiciel sieci E.Leclerc wystąpi w debacie "Nowy konsument", która otworzy drugi dzień kongresu.

Marc Le Bozec pełni od sierpnia 2019 r. funkcję dyrektora zarządzającego E.Leclerc Polska, jest także dyrektorem generalnym spółki SCAWAR oraz dyrektorem Projektu Strategicznego GAalec & EL-Service. Wcześniej, przez ponad dwa lata, zajmował analogiczne stanowisko we Francji (E.Leclerc/Scapnor).

Przed 2017 r. był związany m.in. z CEVA Logistics, ID Logistics Polska, Kuehne + Nagel oraz FM Logistic.

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

>> Dlaczego warto wziąć udział w kongresie? <<

>> Zapoznaj się z agendą kongresu <<

>> Zobacz listę prelegentów Retail & FMCG Congress 2021 <<

18.04.2025 / 11:17
StoryEditor
Rosyjskie rakiety uderzyły w siedzibę największej sieci handlowej w Ukrainie. Jakie są zniszczenia?
Centrala sieci ATB Market uszkodzona w wyniku rosyjskiego ataku na Dniepr (fot. Borys Markow)

Biuro główne sieci ATB Market, największego detalisty w Ukrainie, zostało poważnie uszkodzone w wyniku rosyjskiego ataku rakietami na miasto Dniepr (Dnipro) rankiem 18 kwietnia.

"Kolejny poranny atak rakietowy na miasto przeprowadzony przez kraj dewiantów i terrorystów" - napisał na Facebooku Borys Markow, członek zarządu sieci ATB Market, doda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 23:56
StoryEditor
Lidl startuje z nową kampanią. Na jaki komunikat postawi? Jakich klientów chce ściągnąć do sklepów?
Lidl, sklep, wózek

Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową, której hasło brzmi: „Zakupy robię w moim Lidlu”. W spocie reklamowym marki usłyszymy nową odsłonę refrenu z przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to”.

W nowej kampanii Lidl komunikuje klientom, że "jakość i cena to duet, który najlepiej oddaje istotę zakupów w Lidlu”. – Chcemy przypomnieć Polakom, że Lidl to nie tylko atrakcyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 03:02