09.05.2023 / 11:10
StoryEditor

Prezes Grupy Eurocash Paweł Surówka gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023

Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash podczas Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Szef Eurocashu Paweł Surówka weźmie udział w kongresie Retail Trends 2023 organizowanym przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wydarzenie odbędzie się 25 maja w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

Prezes Grupy Eurocash wystąpi w debacie otwierającej kongresu pt. "New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu". Uczestnicy tego panelu spróbują odpowiedzieć na pytanie, jak w obecnej sytuacji firmy detaliczne tworzą wartość dla konsumentów. Prelegenci zastanowią się nad nowymi możliwościami budowania wartości w handlu i nad technologiami, które pomagają realizować to zadanie. Z uczestnikami debaty porozmawiamy o tym, że duży kryzys oznacza potrzebę wielkiej odpowiedzialności przedsiębiorców wobec konsumentów.

Ponadto w trakcie wspomnianej debaty będziemy dyskutować o tym, czy (jak?) w czasach niepewności ekonomicznej można budować lojalność i zaangażowanie. Zastanowimy się, czy w czasach galopującej inflacji cena rzeczywiście "jest wszystkim" - a jeśli nie, to co determinuje zachowania i oczekiwania konsumenta w tym trudnym momencie. Pochylimy się także nad strategiami, jakie przyjęli detaliści na czas odbudowy rynku i transformacji konsumenta.

Udział w tej debacie potwierdzili dotychczas:
Adam Manikowski, CEO Żabka Polska
Marek Sypek, prezes zarządu, Stock Polska
Krzysztof Andrzejewski, szef rady nadzorczej sieci Studenac
Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska
Paweł Surówka, CEO Grupy Eurocash
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska  
Michał Gójski, partner PwC Polska
• przedstawiciel NielsenIQ

Paweł Surówka prezesem Eurocashu jest od 1 stycznia 2022 r., a poprzednio pełnił funkcję doradcy zarządu spółki. Znany menedżer wcześniej związany był z grupą PZU, którą prowadził jako prezes grupowy w latach 2017-2020, poprzednio pełniąc funkcję CIO i Prezesa Zarządu PZU Życie od 2016 roku. W latach 2015-2016 był doradcą prezesa zarządu PKO Bank Polski oraz dyrektorem bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej na Niemcy, odpowiedzialnym za otwarcie pierwszego zagranicznego oddziału korporacyjnego PKO Banku Polskiego.

W latach 2013-15 Surówka pełnił funkcję członka zarządu grupy Boryszew SA nadzorującego sektor automotive grupy i był prezesem zarządów spółek zależnych z sektora automotive w Niemczech i Polsce. W latach 2007 - 2013 był doradcą finansowym w Bank of America Merrill Lynch.

Paweł Surówka jest absolwentem Universit Paris I Panthon Sorbonne oraz Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales (EHESS). Studiował również na Ludwig Maximilian Universität LMU w Monachium oraz Harvard Kennedy School, gdzie ukończył program Executive - Global Leadership for the 21. Century. Surówka posiada Certyfikat Chartered Financial Analyst. W 2019 został uznany przez Harvard Business Review jako jeden z trzech najbardziej skutecznych menedżerów spółek giełdowych w Polsce.

Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

24.04.2024 / 11:49
StoryEditor
Rząd walczy ze shrinkflacją. Sieci handlowe i producenci będą musieli informować klientów o zmniejszaniu opakowań i wagi produktów, za którym nie poszła obniżka cen
Od 1 lipca sklepy we Francji będą musiały informować konsumentów o manipulacjach związanych z wielkością i zawartością opakowań produktów (fot. Shutterstock)
Od 1 lipca sieci handlowe i producenci we Francji będą musieli ostrzegać klientów o przypadkach, gdy zmniejszą zawartość opakowań produktów bez obniżania ich ceny. W ten sposób francuski rząd chce walczyć z tzw. shrinkflacją, która była jednym z pomysłów producentów na walkę z rosnącymi kosztami produkcji i przywrócić zaufanie konsumentów do sektora.

Francuski handel, ale też sektor produkcji czeka rewolucja. Za kilkadziesiąt sklepy w tym kraju będą musiały jasno informować konsumentów o sytuacjach, gdy ilość produktu w opak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 18:06
StoryEditor
Jest skarga do SN ws. gigantycznej kary dla Biedronki. Ciąg dalszy sporu między JMP a UOKiK
Jest skarga do SN ws. gigantycznej kary dla Biedronki (taranchic/Shutterstock.com)
Spółka Jeronimo Martins Polska złożyła skargę kasacyjną do Sądu Najwyższego od wydanego przez sąd drugiej instancji prawomocnego wyroku, który zobligował właściciela Biedronki do zapłaty 115 mln zł kary za praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów.

Przypomnijmy, że kara nałożona na Biedronkę przez UOKiK dotyczyła dwóch nieuczciwych praktyk rynkowych – chodziło o uwidacznianie niższej ceny przy produkcie na półce niż zakodo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 23:58