Kongres Rynku FMCG organizowany jest przez Wydawnictwo Gospodarcze. Tegorocznym partnerem organizacyjnym wydarzenia została firma Modern Expo.
28.05.2019 / 06:07
StoryEditor
To już dziś! Rozpoczęliśmy 12. Kongres Rynku FMCG 2019
Tegoroczna edycja Kongresu Rynku FMCG odbędzie się w dniach 28-29 maja (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
We wtorek rano w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie rozpoczął się 12. Kongres Rynku FMCG 2019. Kongres potrwa dwa dni (28-29 maja) i zgromadzi w jednym miejscu ok. 1,2 tys. osób z branży handlowej, spożywczej i drogeryjnej. Przez cały czas trwania Kongresu na portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl będziemy Państwa informować o tym, co dzieje się na scenie i poza nią. Zapraszamy do śledzenia materiałów tekstowych, galerii zdjęć oraz wideo.
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
12.07.2024 / 15:22
StoryEditor
Action zdobywa rynek non-food w Polsce. Ile sklepów uruchomi sieć w tym roku?
Sklep Action w Toruniu (materały prasowe)
Action zdobywa w Polsce coraz większy udział, jeśli chodzi o handel produktami non-food i żywnością pakowaną. W ub. roku około 300 supermarketów pozwoliło firmie odnotować sprzedaż na poziomie 3,57 mld zł wobec 2,19 mld zł rok wcześniej, przy odpowiednio mniejszej liczbie sklepów.
Spółka zarządzająca sklepami Action w Polsce osiągnęła w ub. oku przychód w wysokości 3,57 mld zł, o 63 proc. wyższy niż rok wcześniej. W tym czasie otwarto 66 nowych sklepów i ...
15.07.2024 / 14:32
StoryEditor
Rebranding w Herbapolu. Firma rezygnuje z jednej ze swoich marek
Kosmetyki Herbapolu w nowej szacie graficznej, już bez nazwy Polana
Herbapol ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu marki Herbapol i zrezygnować z submarki Polana. Takie rozwiązanie to efekt badań rynkowych.
Jak podkreśla sama firma, konsumentki darzą kosmetyki Herbapol dużym kredytem zaufania, ceniąc je za ich jakość i wiarygodność. Zapadłą więc decyzja o zmianie logotypu, który ma...