05.06.2017 / 12:29
StoryEditor

Market Roku 2017, Drogeria Roku 2017, jubileusz 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego - fotogaleria

Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Market Roku i Drogeria Roku 2017 - uroczysta gala (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R. Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Market Roku i Drogeria Roku 2017 - uroczysta gala (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R. Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Market Roku i Drogeria Roku 2017 - uroczysta gala (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R. Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca branżowych miesięczników „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne” oraz właściciel portalu wiadomoscihandlowe.pl, świętuje jubileusz 15-lecia istnienia. Wyjątkowy jubileusz uświetnił Galę towarzyszącą rozstrzygnięciu plebiscytów „Market Roku” i „Drogeria Roku”, która odbyła się 23 maja br. w Double Tree by Hilton w Warszawie.

W wieczornej uroczystości wzięło udział 300 gości, wśród nich prezesów i członków zarządu, dyrektorów handlowych, marketingu i sprzedaży oraz kupców z sektora FMCG. Wielu z nich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 15:39
StoryEditor
ROP wymusi zmiany w ofercie sieci handlowych. W Aldi Polska już nad tym pracują
Jak Aldi Polska przygotowuje się do wdrożenia ROP i systemu kaucyjnego? (fot. AR Pictures/Shutterstock)

Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta i system kaucyjny to tematy, które od miesięcy budzą emocje w branży handlowej. Zmiany regulacyjne dotyczą bezpośrednio sieci detalicznych i producentów, którzy będą musieli sprostać nowym wymaganiom w zakresie gospodarowania opakowaniami. Jak Aldi przygotowuje się na te zmiany?

Aldi otwarcie podkreśla, że jako detalista z szeroką ofertą marek własnych czuje dużą odpowiedzialność za opakowania wprowadzane na rynek. – Wprowadzamy na rynek znaczną liczbę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 12:53
StoryEditor
Sinsay uruchamia platformę marketplace. Czy Allegro powinno się obawiać projektu Grupy LPP?
Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy

Gdański koncern odzieżowy LPP, właściciel marek Cropp, House, Mohito, Reserved i Sinsay, przygotowuje się do uruchomienia platformy marketplace, na której już wkrótce mogą pojawić się tysiące sprzedawców z branży odzieżowej, lifestyle, beauty i innych. Czy projekt ma potencjał, by stać się jednym z kluczowych platform e-commerce w Polsce?

LPP uruchomi własną platformę marketplace

Firma LPP pracuje nad uruchomieniem własnej platformy marketplace, która może stać się kanałem sprzedaży dla wielu firm z różnych b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 00:50