05.06.2017 / 12:29
StoryEditor

Market Roku 2017, Drogeria Roku 2017, jubileusz 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego - fotogaleria

Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Market Roku i Drogeria Roku 2017 - uroczysta gala (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R. Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Market Roku i Drogeria Roku 2017 - uroczysta gala (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R. Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Market Roku i Drogeria Roku 2017 - uroczysta gala (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R. Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Na zdj. gala z okazji jubileuszu 15-lecia Wydawnictwa Gospodarczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/R.Pasterski)
Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca branżowych miesięczników „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne” oraz właściciel portalu wiadomoscihandlowe.pl, świętuje jubileusz 15-lecia istnienia. Wyjątkowy jubileusz uświetnił Galę towarzyszącą rozstrzygnięciu plebiscytów „Market Roku” i „Drogeria Roku”, która odbyła się 23 maja br. w Double Tree by Hilton w Warszawie.

W wieczornej uroczystości wzięło udział 300 gości, wśród nich prezesów i członków zarządu, dyrektorów handlowych, marketingu i sprzedaży oraz kupców z sektora FMCG. Wielu z nich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2025 / 11:25
StoryEditor
Jak oni to robią? Właściciel Sinsay i Reserved idzie jak rakieta! Czy fatalna pogoda popsuje dobry nastrój?
Sklep sieci Sinsay (mat. prasowe LPP)

W pierwszym kwartale 2025 r. gdańska spółka zanotowała mocne, dwucyfrowe wzrosty sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym (+19,9 proc. r/r), jak i online (+25,1 proc. r/r). Wykorzystanie potencjału omnichannelowego modelu sprzedaży oraz pozytywne przyjęcie kolekcji wiosennych marek LPP przełożyło się na wypracowanie w okresie od lutego do kwietnia 5 mld zł przychodu, co oznacza wzrost o 24 proc. r/r. w walutach stałych.

Jak podaje zarząd LPP, dzięki utrzymaniu dyscypliny kosztowej oraz racjonalnemu podejściu do realizacji planu rozwoju, spółka powróciła do dwucyfrowych wzrostów zysków, wypraco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 13:37
StoryEditor
Lidl rozgrzewa się przed jesienną rewolucją. Prawie 9 milionów opakowań w butelkomatach sieci
We wszystkich sklepach sieci Lidl stanęły już butelkomaty (fot. Lidl Polska)

Tylko w maju klienci Lidla oddali prawie 9 mln opakowań, która przekłada się na ponad 200 ton materiałów. To inicjatywa własna sieci, ale już jesienią zbiórka będzie obowiązkowa.

Lidl zamontował automaty do przyjmowania opakowań we wszystkich sklepach w kraju, a jest ich ponad 900. Klienci od kwietnia mogą zwracać w nich opakowania po napojach. W zamian ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:02