20.10.2023 / 08:40
StoryEditor

Rośnie odporność konsumentów na podwyżki cen. KLUCZOWE TRENDY NA RYNKU FMCG WEDŁUG NIELSENIQ

Barbara Nesterowicz, client business partner w NielsenIQ podczas wystąpienia na Forum Branży Kosmetycznej (fot. Wiadomości Kosmetyczne)
Zwrócenie się konsumentów w kierunki marek własnych to zachowanie, które z pewnością pozostanie z nami na dłużej Wzrost znaczenia marek własnych jest jednym z pięciu trendów kluczowych dla uczestników rynku FMCG, w tym zwłaszcza dla właścicieli marek kosmetycznych – uważają Barbara Nesterowicz i Katarzyna Waszek z NielsenIQ. Jak wyglądają cztery pozostałe trendy?

Barbara Nesterowicz, client business partner oraz Katarzyna Waszek, kierownik zespołu analiz dla klientów detalicznych z firmy badawczej NielsenIQ, podczas swojego wystąpienia n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2025 / 00:12
StoryEditor
Biedronka: To smutny dzień dla konsumentów! Sąd ogłosił decyzję ws. kary 160 mln zł od UOKiK
Sklep sieci Biedronka (fot. Konrad Kaszuba)

Ponad 160 mln zł kary dla Jeronimo Martins Polska stało się prawomocne. Sąd podtrzymał decyzję prezesa UOKiK z czerwca 2023 r. dotyczącą wprowadzającej w błąd promocji „Tarcza Biedronki antyinflacyjna”. UOKiK mówi o ważnym sygnale dla rynku, a Biedronka odpowiada ostrym oświadczeniem, nazywając ten dzień „bardzo smutnym dla konsumentów”.

Sąd utrzymuje karę ponad 160 mln zł. UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że sąd utrzymał karę ponad 160 mln zł nałożoną na Jeronimo Martins Polska za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2025 / 18:26
StoryEditor
Netto Polska z inwestycyjną ofensywą. Nowe sklepy, nowy format i bardzo ambitne plany

Netto Polska koncentruje się na modernizacji istniejących sklepów, a jednocześnie uruchamia nowe dyskonty. W 2025 roku sieć przeprowadziła 133 modernizacje i uruchomiła 19 placówek, a do końca roku planowane są jeszcze dwa otwarcia. To Działania te stanowią ważny element strategii Aspire’28, której celem jest osiągnięcie poziomu 1000 nowoczesnych sklepów w Polsce do 2028 roku.

Blisko 200 placówek w koncepcie Netto 4.0

W mijającym roku 133 sklepy przeszły modernizację do konceptu Netto 4.0 – 93 w wersji light i 40 w pełnym formacie. Dzięki temu już p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. grudzień 2025 08:30