Klienci coraz częściej tracą panowanie nad emocjami, a kasjerzy i sprzedawcy stają się celem wyzwisk, krzyków i agresywnych zachowań. Skala problemu jest tak duża, że sieci handlowe biją na alarm i łączą siły, by chronić swoich pracowników. Circle K, Castorama Polska i Maxi Zoo mówią wprost: brak uprzejmości stał się codziennością, a agresja klientów – realnym zagrożeniem.
Agresja słowna, podniesiony głos, wulgaryzmy, brak szacunku – z takimi zachowaniami pracownicy sklepów i stacji paliw spotykają się dziś znacznie częściej niż jeszcze kilka lat ...
Rosnąca popularność zakupów w okresie Black Friday skłania konsumentów do coraz dokładniejszego monitorowania cen. Najnowszy raport UCE Research opisuje, jak wielu Polaków zauważa podwyżki stosowane przed rozpoczęciem promocji oraz jak często weryfikuje autentyczność ofert.
Najnowszy raport "Polacy na kursie Black Friday. Edycja 2025", przygotowany przez UCE Research i Shopfully Poland, pokazuje, że 71,9 proc. ankietowanych zaobserwowało sytuacje, ...