25.06.2024 / 13:45
StoryEditor

Marta Zarzeczna, Mars Wrigley Polska: Ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o połowę to 1 proc. wartości rocznej sprzedaży

Marta Zarzeczna, Mars Wrigley Polska (fot. Wiadomości Handlowe)
Marta Zarzeczna dyrektorka ds. S&OP+, Danych, Analityki i Doskonałości Łańcucha Dostaw w Mars Wrigley w Polsce mówiła podczas debaty na ostatnim kongresie Retail Trends o optymalizowaniu łańcucha dostaw przy użyciu nowoczesnych technologii w czasach zielonej transformacji. Podkreślała, że dziś nie można już myśleć o maksymalizacji zysków w oderwaniu od ekologicznego podejścia.

Ekspertka zwróciła uwagę, że transformacja łańcucha dostaw Mars Wrigley opiera się na czterech głównych obszarach. To przede wszystkim kwestia wykorzystania surowców.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 16:43
StoryEditor
Jaki plan na marki własne ma Intermarche? “Tylko my to mamy”. Sieć chce podwoić ich udział w sprzedaży
Intermarche (fot. Shutterstock)

Sieć Intermarche chce sukcesywnie zwiększać udziały marki własnej w sprzedaży do poziomu 20 procent. W jaki sposób chce to osiągnąć?

O planach mówił Tomasz Walczak, dyrektor marketingu sieci Intermarche podczas debaty na targach Future Private Labels Expo 2025. Podkreślał, że we Francji udział marek własnych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.11.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Biedronka i Żabka wchodzą na stacje paliw, wahania giełdowe Smyka, Henryk Kania o konflikcie z Biedronką, Dawtona i działka pod CPK
Najważniejsze wiadomości tygodnia (fot. Shutterstock/materiały prasowe/materiały własne)

W branży handlu jak zwykle wiele się dzieje. Mijający już tydzień dał nam Żabkę i Biedronkę, które wchodzą na stacje paliw. Hakerzy wykradli dane z 9 tys. polskich sklepów online. Smyk jeszcze nie wszedł na giełdę a już się z niej wycofał. Henryk Kania zabrał głos w wywiadze dla portalu wiadomoscihandlowe.pl nt. relacji Biedronki z ZM Henryk Kania. Co jeszcze wydarzyło się w tym tygodniu?

1. Wyciek danych z 9 tys. polskich sklepów internetowych. Co wykradli hakerzy?

Tysiące polskich sklepów internetowych mogły ucierpieć w wyniku poważnego ataku hakerskiego na p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 12:23