27.05.2020 / 08:00
StoryEditor

Maseczki w sklepach – tak, ale w parkach już nie 

(fot. pixabay.com)
Częściowe znoszenie obowiązku zakrywania nosa i ust coraz bliżej - lada moment mamy poznać rządowy plan w tej sprawie. Serwis Money.pl zastanawia się, co dystrybutorzy zrobią z niesprzedanymi maseczkami. 

Z informacji wspomnianego serwisu wynika, że spacerując po świeżym powietrzu, nie będziemy musieli mieć przy sobie maseczek. Z kolei wchodząc do zamkniętej przestrzeni, np. skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.12.2023 / 13:45
StoryEditor
1000 sklepów JBB Bałdyga w całej Polsce. Firma cieszy się z sukcesu programu "Czas Partnerstwa"
Sklep JBB (fot. mat. pras.)
JBB Bałdyga – polska rodzinna firma mięsna – poszerza dystrybucję. Firma otworzyła dwa sklepy partnerskie pod nazwą "Masarnia u Józefa" w Mysłowicach i Opolu. Tym samym łączna liczba sklepów partnerskich oraz sklepów własnych JBB przekroczyła już 1000 placówek.

Firma JBB Bałdyga, rozwija sieć sklepów własnych i partnerskich na terenie całej Polski. Liczba placówek sięgnęła 1000, co zdaniem przedsiębiorcy świadczy o skuteczności przyję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 21:08
StoryEditor
Ambitne plany Orbico w Polsce. Chorwacka grupa uważa polski rynek za priorytetowy
Robert Grzyb, prezes Orbico Polska zapowiada, że firma chce zwiększać obroty przede wszystkim dzięki spożywce (fot. Orbico)
Przekroczenie 2 mld złotych przychodów ze sprzedaży w 2024 roku oraz powiększenie skali biznesu do 3 mld złotych w roku 2030 – to cele, jakie stawia sobie polski odział firmy Orbico. Robert Grzyb, prezes Orbico Polska wyjaśnia, że środkiem do ich osiągnięcie będą rozwój organiczny oraz akwizycje.

Dystrybucyjno-sprzedażowo-logistyczna grupa Orbico działa w Polsce od 10 lat. Jej historia zaczęła się od części określanej mianem Salon Professional, która obecnie obsł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11. grudzień 2023 16:13