01.04.2025 / 22:17
StoryEditor

Oto zwycięzcy konkursu Market Roku 2025. Kto okazał się najlepszy w poszczególnych kategoriach?

Laureaci konkursu Market Roku 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Poznaliśmy laureatów konkursu Market Roku 2025. Poniżej przedstawiamy pełną listę nagrodzonych.

 

Podobnie jak przed rokiem o tym, kto zwycięży, zadecydowały dwie grupy głosujących. To grono jurorów, w skład którego weszli przedstawiciele najważniejszych producentów żywności w Polsce, dostawców usług, a także eksperci i naukowcy. Drugą grupą byli czytelnicy portalu www.wiadomoscihandlowe.pl. 

W każdej kategorii zwycięzca - zarówno w gronie jury, jak i czytelników - otrzymywał 3 punkty. Za drugie miejsce przyznaliśmy 2 punkty a za trzecie miejsce 1 punkt. Po zsumowaniu wyników poznaliśmy najlepsze sieci w Polsce. 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY HIPERMARKET

Zwycięzca: Kaufland Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY MARKET DIY

Zwycięzca: Leroy Merlin 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SUPERMARKET

Zwycięzca: Dino Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SKLEP CONVENIENCE 

Zwycięzca: Żabka Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY DYSKONT

Zwycięzca: Lidl Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SKLEP OSIEDLOWY

Zwycięzca: Lewiatan 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA SIEĆ REGIONALNA

Zwycięzca: Chata Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA SIEĆ SKLEPÓW SPECJALISTYCZNYCH

Zwycięzca: Tchibo 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJBARDZIEJ INNOWACYJNY KONCEPT

Zwycięzca: Dealz Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZE DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE

Zwycięzca:  Allegro

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA STRATEGIA CENOWA

Zwycięzca: Biedronka 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA STRATEGIA ASORTYMENTOWA

Zwycięzca Lidl Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA OFERTA MAREK WŁASNYCH

Zwycięzca: Biedronka

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA OFERTA PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH

Zwycięzca:  Lidl Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY KONCEPT FRANCZYZOWY

Zwycięzca:  Żabka Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SKLEP NA STACJI PALIW

Zwycięzca:  Orlen

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY E-SKLEP SPOŻYWCZY

Zwycięzca:  Frisco

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY MARKETPLACE

Zwycięzca:  Allegro

 

DYSTRYBUTOR ROKU 2025 - HURTOWNIE CASH&CARRY 

Zwycięzca: Selgros 

 

DYSTRYBUTOR ROKU 2025 - HURTOWNIE SERWISOWE

Zwycięzca: GK Specjał 

30.04.2025 / 09:39
StoryEditor
Rossmann modernizuje sieć sklepów. Pierwsza placówka w nowym koncepcie już działa. Wygląda niesamowicie!
Tak wygląda z zewnątrz pokazowa drogeria Rossmanna w niemieckim Wennebostel (fot. Rossmann)

Cieplejszy, bardziej kolorowy, z czytelnie oznaczonymi kategoriami produktowymi – tak prezentuje się drogeria Rossmann w nowej odsłonie. Sieć zaprezentowała nowy koncept, który zapewne już wkrótce zagości nad Wisłą.

Z niemałym opóźnieniem - bo pod koniec kwietnia br. - sieć Rossmann poinformowała o otwarciu pod koniec marca sklepu w nowym koncepcie. Pokazowa drogeria ruszyła w niemieckim We...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 09:52
StoryEditor
Chiński gigant e-commerce chce uruchomić e-supermarket spożywczy. Wiemy gdzie prowadzi testy
Chińczycy chcą uruchomic e-sklep w WIelkiej Brytanii (fot. Shutterstock)

Chiński gigant e-commerce JD.com testowo uruchomił witrynę sklepu o nazwie Joybuy. To supermarket spożywczy z produktami największych marek.

Sklep sprzedaje pełen asortyment żywności suchej i mrożonej, artykułów dla dzieci, produktów gospodarstwa domowego, napojów, kosmetyków, produktów do higieny osobistej, zdrowia,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 22:21