01.04.2025 / 22:17
StoryEditor

Oto zwycięzcy konkursu Market Roku 2025. Kto okazał się najlepszy w poszczególnych kategoriach?

Laureaci konkursu Market Roku 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Poznaliśmy laureatów konkursu Market Roku 2025. Poniżej przedstawiamy pełną listę nagrodzonych.

 

Podobnie jak przed rokiem o tym, kto zwycięży, zadecydowały dwie grupy głosujących. To grono jurorów, w skład którego weszli przedstawiciele najważniejszych producentów żywności w Polsce, dostawców usług, a także eksperci i naukowcy. Drugą grupą byli czytelnicy portalu www.wiadomoscihandlowe.pl. 

W każdej kategorii zwycięzca - zarówno w gronie jury, jak i czytelników - otrzymywał 3 punkty. Za drugie miejsce przyznaliśmy 2 punkty a za trzecie miejsce 1 punkt. Po zsumowaniu wyników poznaliśmy najlepsze sieci w Polsce. 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY HIPERMARKET

Zwycięzca: Kaufland Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY MARKET DIY

Zwycięzca: Leroy Merlin 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SUPERMARKET

Zwycięzca: Dino Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SKLEP CONVENIENCE 

Zwycięzca: Żabka Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY DYSKONT

Zwycięzca: Lidl Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SKLEP OSIEDLOWY

Zwycięzca: Lewiatan 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA SIEĆ REGIONALNA

Zwycięzca: Chata Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA SIEĆ SKLEPÓW SPECJALISTYCZNYCH

Zwycięzca: Tchibo 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJBARDZIEJ INNOWACYJNY KONCEPT

Zwycięzca: Dealz Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZE DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE

Zwycięzca:  Allegro

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA STRATEGIA CENOWA

Zwycięzca: Biedronka 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA STRATEGIA ASORTYMENTOWA

Zwycięzca Lidl Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA OFERTA MAREK WŁASNYCH

Zwycięzca: Biedronka

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA OFERTA PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH

Zwycięzca:  Lidl Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY KONCEPT FRANCZYZOWY

Zwycięzca:  Żabka Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SKLEP NA STACJI PALIW

Zwycięzca:  Orlen

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY E-SKLEP SPOŻYWCZY

Zwycięzca:  Frisco

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY MARKETPLACE

Zwycięzca:  Allegro

 

DYSTRYBUTOR ROKU 2025 - HURTOWNIE CASH&CARRY 

Zwycięzca: Selgros 

 

DYSTRYBUTOR ROKU 2025 - HURTOWNIE SERWISOWE

Zwycięzca: GK Specjał 

19.10.2025 / 22:08
StoryEditor
Brian Olesen, Netto: Polski rynek jest brutalny, ale potencjał ma ciągle ogromny
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Netto chce mieć 1000 sklepów w Polsce do 2028 r., a to oznacza, że w ciągu trzech lat sieć ma się powiększyć o ponad 300 nowych sklepów. Dyrektor generalny Brian Olesen podkreśla, że polski rynek detaliczny jest brutalny, ale także pełen możliwości i ma ogromny potencjał. Jego zdaniem to właściwy moment, aby skalować biznes w Polsce.

Netto stawia na Polskę jako kluczowy rynek rozwoju

Duńska sieć dyskontów Netto, należąca do koncernu Salling Group, uznała Polskę za najważniejszy kierunek ekspansji na najbli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 13:39
StoryEditor
W Biedronce wreszcie będzie można zwrócić butelki. Sieć zainstaluje 3 tys. recyklomatów
Butelkomat przy sklepie Biedronki (fot. materiały prasowe)

Biedronka rozpoczęła współpracę z firmą Tomra Collection. W efekcie w sklepach sieci pojawią się tysiące nowych automatów do zwrotu opakowań.

Biedronka, przygotowując się do startu systemu kaucyjnego, zdecydowała się na wdrożenie rozwiązań ułatwiających klientom recykling opakowań. Sieć nawiązała współpracę z firmą To...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. październik 2025 20:25