15.06.2021 / 16:46
StoryEditor

Michał Sacha, Carrefour Polska, podczas RFC2021: Mamy ewolucję sprzedaży na poziomie ponad 100 proc. w stosunku do zeszłego roku

Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska (Carrefour Polska)
- W czasie pandemii forma odbioru zakupów click and collect zyskała na popularności, bo nie było konieczne oczekiwanie w domu, klient odbierał towar w sklepie. Placówki miały wtedy duże możliwości, żeby się tym zajmować. Carrefour na bazie click and collect rozwinął ekspresową dostawę w trzy godziny - zakupy w usłudze Carrerfour Sprint - mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych, Carrefour Polska.

- Jeśli ostatni okres uznamy za czas po pandemii, to mamy ewolucję sprzedaży na poziomie ponad 100 proc. w stosunku do zeszłego roku. A click and collect waży trochę mniej niż w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 11:17
StoryEditor
Rosyjskie rakiety uderzyły w siedzibę największej sieci handlowej w Ukrainie. Jakie są zniszczenia?
Centrala sieci ATB Market uszkodzona w wyniku rosyjskiego ataku na Dniepr (fot. Borys Markow)

Biuro główne sieci ATB Market, największego detalisty w Ukrainie, zostało poważnie uszkodzone w wyniku rosyjskiego ataku rakietami na miasto Dniepr (Dnipro) rankiem 18 kwietnia.

"Kolejny poranny atak rakietowy na miasto przeprowadzony przez kraj dewiantów i terrorystów" - napisał na Facebooku Borys Markow, członek zarządu sieci ATB Market, doda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2025 / 09:35
StoryEditor
Lidl dostał pozew. Chodzi o rzekomy brak informacji o wykorzystaniu danych
Lidl Plus (fot. nikkimeel/Shutterstock)

Federacja Niemieckich Organizacji Konsumenckich twierdzi, że sieć Lidl nie informuje klientów w wystarczającym stopniu na temat wykorzystania ich danych w aplikacji Lidl Plus. Może być to precedens, który wpłynie również na inne sieci.

Organizacja uważa, że Lidl nie informuje klientów w wystarczającym stopniu o tym, że dane, którymi konsumenci się dzielą w zamian za otrzymywane zniżki i kupony, są wykorzyst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:16