24.05.2022 / 14:54
StoryEditor

Paweł Grabowski, Żabka Future na Retail Trends 2022: Nasz klient to klient phygitalowy

Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych w Żabka Future podczas Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Pracujemy nad uspójnieniem naszego egozystemu z perspektywy klienckiej. Docelowo widzimy naszego klienta holistycznie: nie jako klienta sklepu stacjonarnego, albo klienta e-commerce, tylko jako klienta phygitalowego, który korzysta z całego naszego ekosystemu - mówił podczas kongresu Retail Trends 2022 Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych w Żabka Future.

Przedstawiciel największej sieci convenience w Polsce w trakcie swojej prezentacji wyróżnił trzy etapy ewolucji handlu. Podczas gdy pierwszy etap obejmuje samoobsługę, w drugim ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 22:39
StoryEditor
Danone wydał ponad 100 ml zł na inwestycję w Polsce, która będzie koordynować łańcuch logistyczny dla 26 zakładów z całej Europy
Grupa Danone otworzyła w Katowicach Centrum Planistyczne

Grupa Danone otworzyła w Katowicach Centrum Planistyczne, które będzie się zajmować się planowaniem w łańcuchu dostaw dla europejskich fabryk organizacji. Francuski koncern zainwestował w projekt ponad 100 mln zł i zatrudnił ok. 250 pracowników.

W ramach katowickiego centrum planistycznego Grupy Danone zespół ekspertów będzie zajmować się m.in. planowaniem dostaw do wybranych fabryk koncernu w całej Europie, a także dos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 11:13
StoryEditor
Adam Jamróz, prezes WSP Społem: Robimy milowy krok w rozwoju firmy
Adam Jamróz, prezes WSP Społem mówi, że budowa nowego zakładu to milowy krok w rozwoju firmy (fot. materiały prasowe)

WSP Społem inwestuje w nowoczesną halę produkcyjną, na której powstawał będzie wyłącznie sztandarowy wyrób firmy, czyli Majonez Kielecki. Nowa hala będzie kosztowała ok. 62 mln zł. Kiedy ruszy?

WSP Społem planuje rozbudowę i modernizację infrastruktury produkcyjnej, co ma przyczynić się do podwojenia wydajności. Firma zamierza uruchomić nową halę składającą dwuko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 04:50