25.05.2022 / 07:49
StoryEditor

Ponad 1000 uczestników na Retail Trends 2022. Za nami święto polskiego handlu

Na zdj. kongres Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Za nami kongres Retail Trends 2022, który powrócił w stacjonarnej formule i zgromadził ponad 1 tys. uczestników (w tym ponad 100 prelegentów) i ponad 100 wystawców. W kilku salach tematycznych debatowaliśmy o najważniejszych trendach i o przyszłości handlu oraz branży FMCG w Polsce, regionie i na świecie. Dziękujemy za udział i zachęcamy do śledzenia relacji z wydarzenia - zarówno tych, które już można znaleźć na naszych portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, jak i tych, które opublikujemy dziś i w ciągu najbliższych dni.

Po edycjach online konferencje Kongres Rynku FMCG i Forum Branży Kosmetycznej powróciły w formule stacjonarnej w nowej odsłonie, pod parasolową marką Retail Trends. Formuła Retail Trends 2022 zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branże FMCG oraz kosmetyczna dzielą się doświadczeniami oraz czerpią inspiracje. To także przestrzeń do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które biorą udział w wydarzeniu.

Program Forum i Kongresu wypełniły liczne prezentacje i dyskusje panelowe, w których wzięli udział przedstawiciele sieci handlowych, sklepów internetowych, firm producenckich, usługodawców dla handlu/FMCG, agencji badawczych i doradczych. Tematem przewodnim kongresu były zjawiska i trendy wpływające na rynek spożywczy i kosmetyczny.

Dyskusje, debaty i spotkania odbyły się w salach tematycznych: „Trendy w cyfryzacji i ostatniej mili”, „Trendy w formatach handlowych” oraz „Trendy konsumenckie”. Powstała także Sala Ukraińska, w której polscy dostawcy mogli się spotkać z przedstawicielami ukraińskich sieci handlowych, chcącymi nawiązać kontakty biznesowe.

W Sali start-upów by foodtech.ac najbardziej innowacyjne polskie start-upy spożywcze zaprezentowały swoje produkty.

Przestrzeń wystawienniczą wypełniły stoiska ponad 100 wystawców z sektora food i kosmetycznego, na których kupcy mają okazję spotkać się z dostawcami i zapoznać z ich najnowszą ofertą.  

Pierwsze relacje z prezentacji i debat kongresowych można już znaleźć na portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. W kolejnych dniach publikować będziemy kolejne materiały tekstowe i fotorelacje z Retail Trends 2022 - zachęcamy do śledzenia naszych serwisów.

Lista partnerów kongresu Retail Trends 2022 (mat. własne)

 

24.07.2024 / 09:34
StoryEditor
Odzieżowy potentat ma nowego szefa. Kto pokieruje polską filią firmy zarządzającej takimi sieciami jak Zara?
Polska filia Grupy Inditex, do której należy m.in. sieć Zara, ma nową szefową (fot. Shutterstock)

Iwona Kowalczyk będzie nową dyrektorką Grupy Inditex w Polsce. Zastąpi w tej roli Mariusza Leszczyńskiego, który awansował na stanowisko dyrektora międzynarodowego Grupy na Europę i będzie teraz urzędował w hiszpańskiej centrali Inditeksu.

Iwona Kowalczyk jest związana z Grupą Inditex od 2006 r. Jej kariera w firmie zaczęła się od stanowiska doradczyni klienta w sklepie Zara w Warszawie. Potem pełniła różne funkcj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 19:07
StoryEditor
E-sklepy Biedronki i Carrefoura nigdy nie będą konkurencją dla Frisco - uważa Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash
- Rosnąca grupa regularnie kupujących klientów bardzo nas cieszy, to o nich zabiegamy, a oni nam ufają. Jeśli nadużyjemy ich zaufania i nie dowieziemy naszych obietnic, to będą szukać innego e-sklepu, który będzie lepiej odpowiadał na ich potrzeby. Uważam jednak, że w obecnie nie ma w Polsce lepszego supermarketu internetowego niż Frisco – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mitoraj, członek zarządu Eurocash odpowiedzialny za cyfryzację Grupy.

Gdzie Frisco chce być za trzy do pięciu lat?

Odpowiedź jest bardzo prosta: za trzy lata chciałbym powiedzieć, że Frisco w pełni wykorzystało swój potencjał, jako lider i krea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. lipiec 2024 18:22