16.11.2023 / 11:55
StoryEditor

Rafał Trydeński, Unilever: Koncentrujemy się na kategoriach, w których mamy "licencję na wygrywanie"

Rafał Trydeński, Head of Country Poland, Baltics and Ukraine, Unilever
Rafał Trydeński, prezes Unilever Polska, wyjaśniał podczas debaty zorganizowanej przez GK Specjał, że najważniejsze w dzisiejszych czasach są konsekwencja i koncentracja. W czasie kryzysu związanego z gwałtownym wzrostem kosztów produkcji pojawiały się pokusy obniżenia jakości produktu – nie wolno im było ulegać. "Na jakości budujemy nie tylko nasze marki, ale też budujemy cały rynek, zatem musimy być konsekwentni" – przekonywał.

– Dużym wyzwaniem były w pewnym momencie problemy z dostępnością produktów. Musieliśmy sobie odpowiedzieć na pytanie, czy znaczny wzrost popytu jest zjawiskiem krótkoter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2024 / 08:39
StoryEditor
Jakie produkty podrożały w sklepach najmocniej w sierpniu? Nowe badanie
Tylko jedna kategoria produktów potaniała w sierpniu rok do roku (fot. Shutterstock)

Codzienne zakupy były w sierpniu średnio o 4,3 proc. droższe rok do roku niż w tym samym miesiącu przed rokiem, wynika z nowego raportu UCE Research i WSB Merito. Jeszcze w lipcu wzrost cen był niższy, sięgał bowiem 3,9 proc. Sprawdź, które kategorie produktów były liderami wzrostów.

Autorzy badania przeanalizowali ponad 86 tys. cen detalicznych. Okazało się, że dynamika dynamika podwyżek cen wciąż idzie w górę. Na 17 monitorowanych kategorii, aż w 16 mieliś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2024 / 11:54
StoryEditor
Biedronka wysyła Lidla do "oślej ławki". Trzecia odsłona kampanii porównawczej
Kadr z reklamy porównującej ”pewną sieć dyskontów” do osła (fot. Jeronimo Martins Polska)

Już trzeci raz marketingowcy z Biedronki udowadniają, że Lidl podnosi ceny. W najnowszej reklamie, która ukazała się na specjalnie dedykowanej kampanii stronie internetowej nie pada ani nazwa Lilda, ani Biedronki. Jest za to wykres z podsumowaniem badania „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency z lipca 2024 roku.

Biedronka nie odpuszcza w marketingowej walce z Lidlem. Po „krowie, która dużo ryczy i mało mleka daje” oraz „piesku, który dużo szczeka, ale nie gryzie” przyszedł czas na „oślą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2024 23:46