16.11.2023 / 11:55
StoryEditor

Rafał Trydeński, Unilever: Koncentrujemy się na kategoriach, w których mamy "licencję na wygrywanie"

Rafał Trydeński, Head of Country Poland, Baltics and Ukraine, Unilever
Rafał Trydeński, prezes Unilever Polska, wyjaśniał podczas debaty zorganizowanej przez GK Specjał, że najważniejsze w dzisiejszych czasach są konsekwencja i koncentracja. W czasie kryzysu związanego z gwałtownym wzrostem kosztów produkcji pojawiały się pokusy obniżenia jakości produktu – nie wolno im było ulegać. "Na jakości budujemy nie tylko nasze marki, ale też budujemy cały rynek, zatem musimy być konsekwentni" – przekonywał.

– Dużym wyzwaniem były w pewnym momencie problemy z dostępnością produktów. Musieliśmy sobie odpowiedzieć na pytanie, czy znaczny wzrost popytu jest zjawiskiem krótkoter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 11:33
StoryEditor
Nastroje konsumentów coraz lepsze. Popuszczają pasa i coraz więcej oszczędzają
Konsumenci coraz rzadziej muszą oszczędzać (fot. Shutterstock)

Dane CBOS mówią o tym, że w ostatnim półroczu stale zmniejszał się odsetek osób, które musiały ograniczać wydatki na zaspokojenie bieżących potrzeb. Jednocześnie coraz więcej osób deklaruje, że jest w stanie odkładać pieniądze.

Tylko w czerwcu 35 proc. badanych wskazywało na konieczność oszczędzania. Wskaźnik ten spada nieprzerwanie od grudnia zeszłego roku, gdy na konieczność oszczędności wskazywało 4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 17:24
StoryEditor
Pożar w magazynie jednej z największych polskich sieci handlowych. Firma liczy straty, to mocno utrudni jej biznes
Pożar zniszczył centrum dystrybucyjne LPP w Rumunii, które było hubem logistycznym firmy na całą Europę Południową (fot. Shutterstock)

Potężny pożar uderzył w firmę LPP, właściciela sieci ponad 3000 sklepów pod markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. 29 czerwca pożoga strawiła magazyn pod Bukaresztem, który pełnił rolę habu logistycznego LPP dla całej Europy Południowej. Niezależnie od skali strat, które polska grupa odzieżowa dopiero zaczyna liczyć, jest to dla niej duże wyzwanie.

Nieco ponad pół roku temu (w grudniu 2024 r.) Grupa LPP chwaliła się, że rozbudowała swoje pierwsze zagraniczne centrum logistyczne, zlokalizowane CTPark Bucharest Wets, n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 04:04