Na zdj. hybrydowy Retail & FMCG Congress 2020 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
RETAIL & FMCG CONGRESS - POLAND & CEE 2021 to najważniejsze spotkanie dedykowane sektorom handlu detalicznego i hurtowego, a także branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Od 14 lat gromadzi kluczowe postaci kreujące najważniejsze trendy na rynku FMCG, wybitnych managerów z handlu, oraz ekspertów, naukowców i analityków. Wszystkim Czytelnikom portalu Wiadomości Handlowe udostępniamy za darmo fragment pierwszego dnia naszego dwudniowego wydarzenia.
Program nadchodzącej edycji zakłada 2 dni ogromnej dawki wiedzy i merytorycznych prelekcji, 4 ścieżki tematyczne, inspirujące debaty i prelekcje z udziałem liderów, ekspertów i badaczy rynku oraz udział blisko 100 prelegentów związanych z sektorem detalicznym i hurtowym z kraju i zagranicy. Listę wszystkich prelegentów można znaleźć tutaj: Prelegenci 2021 | RETAIL & FMCG CONGRESS 2021 (kongresrynkufmcg.pl)
W tym roku Retail & FMCG Congress przechodzi do Internetu, ale nie rezygnuje z jakości, z której słynął. Cyfrowa edycja kongresu w jeszcze większym stopniu niż dotychczas stawia na wiedzę i gotowość do kontaktu. Stworzyliśmy wirtualną platformę, dzięki której uczestnicy będą mieli możliwość kontaktu i interakcji z kluczowymi partnerami. Jednym kliknięciem łączymy emocje prawdziwego eventu, dostęp do wiedzy i interakcje biznesowe ze światem cyfrowym.
To już ostatni moment na zakup biletów i udział w RETAIL & FMCG CONGRESS - POLAND & CEE 2021!
Otwarta transmisja z kongresu kończy się o godzinie 12:30. Cały program Retail & FMCG Congress to dwa pełne dni i dwie sale wypełnione prelekcjami i panelami dotyczącymi zmian i wyzwań, przed którymi staje cała branża. To również kilkuset gości, liczne grono prelegentów i ekspertów, nowe produkty, modele franczyzowe. Okazja do nawiązania kontaktów biznesowych i zdobycia bezcennej wiedzy. Dołącz do nas!
Masz pytania? Wątpliwości? Jesteś już Gościem Kongresu i potrzebujesz pomocy technicznej? Skontaktuj się z nami!
W pierwszej połowie roku 208 firm ogłosiło upadłość, a wobec 2160 wszczęto postępowanie restrukturyzacyjne.
Centralny Ośrodek Informacji Gospodarczej podaje, że w pierwszej połowie 2023 r. 208 firm ogłosiło upadłość, a wobec 2160 wszczęto postępowanie restrukturyzacyjne. Analizując dane z perspektywy kwartałów, widać, że drugi kwartał bieżącego roku przyniósł mniejszą liczbę upadłości niż pierwszy (103 wobec 105), ale większą liczbę restrukturyzacji (1108 wobec 1052). Zmniejszyła się nieco natomiast łączna wartość zadłużenia, jakie po sobie zostawili niewypłacalni przedsiębiorcy (64 mln zł wobec blisko 70 mln zł w pierwszym kwartale).
W drugim kwartale br. 60 proc. bankrutujących firm była wpisana do KRD w dniu ogłoszenia upadłości. Wśród nich 14 proc. stanowiły jednoosobowe działalności gospodarcze, a 86 pro...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Sieć odzieżowa Primark otworzyła we wtorek 19 września swój szósty sklep w Polsce. Mieści się w centrum handlowo rozrywkowym Manufaktura w Łodzi. Detalista zainwestował w placówkę ponad 9 mln euro i liczy na dużą frekwencję klientów.
Łódzki Primark ma ponad 3,3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Podobnie jak obiekt w Katowicach, łódzki market ma jedną kondygnację, podczas gdy pozostałe placówki sieci w Polsc...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.