Wstęp dla branży jest bezpłatny po rejestracji na stronie targikielce.pl/future-private-labels
- Targi Marek Własnych to platforma spotkań producentów i dostawców z Polski i zagranicy z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, e-commerce oraz sektora HoReCa – mówi Małgorzata Ozdoba, menadżer wydarzenia w Targach Kielce. - Na stoiskach pojawi się zróżnicowana oferta produktów, od klasycznych artykułów spożywczych po innowacyjne rozwiązania z segmentu zdrowej żywności, suplementów i chemii gospodarczej. Warto ją poznać i czerpać inspirację do własnej oferty. Zapraszamy!
Różnorodna oferta wystawców z Polski i zagranicy
Firmy pokażą zarówno oferty dla marek własnych, jak i oryginalne marki w ramach salonu Future Brands. Wśród wystawców są m.in. Alpan z marką Z wiejskiego dworku, Dawtona z portfolio Dawtona i Dawtona Frozen, Ewa-Bis z markami Logopak, Ewa-Bis Canada i Ewa-Bis, Rodzinna Manufaktura Żuru i Barszczy Bracia Piskorkowie, Amber Nutrition, Matt Starachowice z markami Mateo słodki świat i Dolce Dorre, czeska Fammilky z ciasteczkami Beskydské Lady Vita, Svan Taste z gruzińskimi przyprawami Svanska Sól, a także Pawęta Quality Meat, Agropole, Refal, rumuński Alconor Company czy czeski D.M. Hermes. W segmencie chemii gospodarczej i akcesoriów domowych bogatą ofertę zaprezentują m.in. MS Poland, Pollena Paczków, Beyster, W. Lewandowski, Rocket Poland, Noelken Hygiene Products.
Zwiedzający i kupcy z dużych sieci handlowych w Kielcach
Zainteresowanych ich poznaniem podczas biznesowych rozmów z wystawcami jest coraz więcej. Kupcy i zwiedzający reprezentować będą m.in. sieci handlowe, hurtownie, sektor e-commerce oraz HoReCa. Wstęp dla przedstawicieli branży jest bezpłatny po rejestracji na stronie targikielce.pl/future-private-labels/zglos-udzial.
Kupcy korzystają z programu Hosted Buyers. Udział deklarują przedstawiciele wielu sieci handlowych. m.in. Społem Coop, Bricomarche, Goldfinch, Leclerc, Intermarché, Orzech, Lewiatan, Stokrotka i Topaz. Obecność zapowiedziała m.in. Iwona Sarga, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem.
Future Private Labels Summit – wiedza i trendy FMCG w Kielcach
Targom Marek Własnych 22 i 23 października towarzyszy b – cykl prelekcji i debat, które przybliżą najnowsze trendy w sektorze FMCG. Wystąpią m.in.: Michał Maksymiec – retail vertical client director w YouGov, Tomasz Walczak – dyrektor marketingu w Intermarché, Radosław Dac – dyrektor produktów Auchan Retail Polska, Agnieszka Skonieczna - Retail & Pharma Business Unit Director w PMR Market Experts, oraz Aleksandra Wysocka - dyrektor ds. marki własnej w Popławska Group & Clarena. W przygotowanie kongresu zaangażowane są Wiadomości Handlowe. Udział jest bezpłatny po rejestracji.
Wydarzenia dla branży mięsnej i pet food w Targach Kielce
Jednocześnie odbędą się także wydarzenia dla branży mięsnej, koordynowane przez cenionego eksperta rynku Marka Bielskiego, wydawcę miesięcznika Rzeźnik Polski należącego do GEMINI GROUP. W ramach premierowego Kongresu Pet Food oraz Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego poruszone zostaną kluczowe dla rozwoju sektorów tematy. Wydarzeniom towarzyszą konkursy - Pet Choice Award 2025 dla innowacyjnych produktów w kategorii pet food oraz dla zakładów przetwórczych Smak Jakości®. Więcej o wydarzeniach na stronie petfoodkongres.pl. Dla przedstawicieli branży handlu udział jest bezpłatny.
Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce.