04.04.2024 / 10:41
StoryEditor

Weź udział w kongresie Retail Trends 2024! Spotkaj się z liderami branży handlowej i FMCG

Na zdj. ubiegłoroczna edycja kongresu Retail Trends (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kongres Retail Trends powraca w 2024 r. Ponad 1000 przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i świata nauki spotyka się 18 czerwca w Warszawie, aby uczyć się, nawiązywać kontakty oraz opracowywać strategie na nadchodzący rok i lata kolejne.

Mottem tegorocznej edycji wydarzenia jest hasło "Nowe otwarcie, nowe możliwości".  Ostatni kryzys kosztowo-cenowy wymusił działania optymalizacyjne i poprawę efektywności nie tylko kosztowej, ale także operacyjnej na wszystkich etapach łańcuchu dostaw. Skłonił do modyfikacji modeli biznesowych oraz rewizji działań w obszarze asortymentu, zatrudnienia, marketingu i sprzedaży. Spowodował jeszcze mocniejszą koncentrację na konsumencie i jego potrzebach. Skłonił też firmy do przeanalizowania obszaru inwestycji, szczególnie tych dotyczących technologii i transformacji cyfrowej, a także do głębszej refleksji nad zastosowaniem w biznesie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.

Dzisiaj podmioty z sektora FMCG muszą zastanowić się nad tym jak najskuteczniej wykorzystać szanse, które dadzą im prognozowane odbicie gospodarcze i zbliżający się (ciągle małymi krokami) wzrost siły nabywczej konsumentów. Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia w biznesie? Jak wyciągnąć lekcję z ostatnich kryzysowych doświadczeń i przełożyć ja na wzrost wolumenów sprzedaży i marży? Jak poprawić model biznesowy firmy, aby była w stanie odpowiedzieć na wyzwania przyszłości Jak jeszcze lepiej zrozumieć klienta i jego potrzeby? Jak pracować z dostawcami i szukać nowych możliwości pozyskania produktów? Właśnie o tych wyzwaniach będziemy rozmawiać podczas tegorocznej edycji kongresu Retail Trends.

Poznaj program Retail Trends 2024: retailtrends.pl/program/

Spotkaj się z liderami branży FMCG w Polsce i regionie. Posłuchaj inspirujących głosów kluczowych menedżerów i ekspertów. Zostań liderem zmian i bądź częścią sektora FMCG przyszłości.

Weź udział: retailtrends.pl/rejestracja/

03.12.2025 / 11:52
StoryEditor
Eurocash szuka kupca na Inmedio. Sieć ma mniejsze przychody, ale zmniejszyła też stratę
Salonik sieci Inmedio (fot. Materiały Prasowe)

Sieć saloników prasowych Inmedio, w których większościowy pakiet udziałów ma Grupa Eurocash, miała ponad 4,5 mln zł straty netto w trzecim kwartale tego roku. Firma tnie koszty, by nie powiększać negatywnego wyniku, ale i tak wiadomo, że zostanie sprzedana.

Trzeci kwartał przyniósł Innmedio 194,2 mln zł przychodu wobec 197,2 mln rok wcześniej. Zysk brutto zwiększył się - w tym roku wyniósł 38,8 mln zł wobec 37,4 mln rok wcześniej. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 13:08
StoryEditor
Flagowa Biedronka na Słowacji
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)

Biedronka wprowadza na Słowację format hybrydowy, który łączy dyskontowy handel detaliczny żywnością z bogatym asortymentem produktów zdrowotnych i kosmetycznych.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 03:39