23.09.2025 / 14:09
StoryEditor

Amazon rządzi w reklamie. Jego platformy są najbardziej lubiane przez konsumentów

Amazon (fot. Algi Febri Sugita)

Dane firmy badawczej Kantar pokazują, że aż trzy z pierwszej piątki platform reklamowych najbardziej preferowanych przez konsumentów są związane z Amazonem. W przyszłym roku marketerzy chcą więcej wydawać na influencerów. Nie przepadają za Elonem Muskiem i platformą X.

W raporcie "Media Reactions" uszeregowano platformy reklamowe na podstawie preferencji konsumentów i marketerów, przy czym nie było marki, która znalazłaby się w pierwszej piątc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
25.12.2025 / 22:22
StoryEditor
Duży Ben kontra Żabka. Sieć przechodzi z ajencji na franczyzę i buduje zabójcę kategorii
Duzy Ben szuka agentow w 10 miastach. Jakie sa koszty, przychody i benefity?

Duży Ben, największa w Polsce skonsolidowana sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem i produktami impulsowymi, wchodzi w nowy etap rozwoju. Grupa Eurocash zapowiada fundamentalną zmianę modelu biznesowego – odejście od ajencji i rozwój sieci w oparciu o franczyzę. To ruch, który ma pozwolić na szybszą ekspansję, osiągnięcie rentowności w 2026 roku oraz zbudowanie silnej alternatywy dla Żabki, szczególnie poza największymi aglomeracjami.

Koniec modelu ajencyjnego i nowy kierunek rozwoju

Projekt Duży Ben przechodzi fundamentalną zmianę. Dotychczas funkcjonujący głównie w modelu agencyjnym format ma stać się pełn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2025 / 07:40
StoryEditor
Prezydent Nawrocki zawetował podwyżki opłaty cukrowej i akcyzy na alkohol!
Prezydent Karol Nawrocki (fot. KSikorski/Shutterstock)

W czwartek wieczorem prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży handlowej i FMCG. Głowa państwa zdecydowała się nie składać podpisu pod ustawą zwiększającą podwyżki akcyzy na alkohol, ani pod ustawą podnoszącą opłatę cukrową.

Akcyza na alkohol od 1 stycznia 2026 r. wzrośnie i tak. Przypomnijmy, że inna, już wcześniej uchwalona i aktualnie obowiązująca ustawa, przewiduje podwyżkę akcyzy na alkohol o 5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2025 14:04