29.12.2023 / 13:11
StoryEditor

Billboardy przed sklepami podpowiedzą każdemu klientowi, co ma kupić? Jak to działa?

Reklama oferty przed sklepem Dino Polska (fot. materiały własne)
Nośniki reklamy zewnętrznej jak billboardy czy citylighty coraz odważniej korzystają ze zdobyczy sztucznej inteligencji. Celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marki nawiązują kontakt z odbiorcami. Klienci dostają coraz bardziej spersonalizowane reklamy. Nie dziwi, więc to, że ten segment promocji produktów rośnie z każdym miesiącem. Co więcej, efekt billboardów dostrzegalny jest też w grach wideo.

Sprzedawcy szukają nowych sposobów, aby dotrzeć do klientów. Przestajemy zwracać uwagę na reklamy w telewizji, radiu czy internecie, a do prasy tradycyjnej niemal już nie zagląd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 15:02
StoryEditor
Sytuacja na rynku upadłości i niewypłacalności firm handlowych [NOWY RAPORT COFACE]
Barbara Kamińska, dyrektor Działu Oceny Ryzyka Coface w Polsce

Rok 2025 rozpoczął się w gospodarce polskiej dość ospale. Zarówno w sprzedaży detalicznej, produkcji przemysłowej czy budowlanej trudno mówić o zasadniczym ożywieniu, choć skala problemów poszczególnych branż pozostawała różna.

Jak wskazuje Barbara Kamińska, dyrektorka Działu Oceny Ryzyka Coface w Polsce gospodarka borykała się z jednej strony z osłabionym popytem krajowym i zagranicznym, z drugiej z w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 10:59
StoryEditor
Nowa siła na polskim rynku handlu? Chata Polska z innymi przedsiębiorstwami tworzy Polskie Konsorcjum Detaliczne
Chata Polska z innymi przedsiębiorstwami tworzy Polskie Konsorcjum Detaliczne (fot. SSZ)

Na polskim rynku handlu pojawi się nowa grupa zakupowa. Kilku przedsiębiorców, w tym Robert Siemiński, prezes sieci handlowej Chata Polska, połączyło siły, by wspólnie zbudować nowy podmiot. Co kryje się za utworzeniem Polskiego Konsorcjum Detalicznego i jaki wpływ może mieć ten ruch na rynek?

14 kwietnia 2025 r. do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek dotyczący utworzenia nowego podmiotu – Polskiego Konsorcjum Detalicznego. Sprawa obecnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 05:55