08.02.2024 / 12:54
StoryEditor

Carrefour Polska walczy o percepcję cenową i wdraża strategię koszyków produktowych. Na czym ona polega?

Strefa Niskich Cen w markecie Carrefour (mat. prasowe)
Carrefour Polska nie odpuszcza w wojnie cenowej sieci handlowych. Detalista poszerzył asortyment produktów pierwszocenowych i wzmocnił ich komunikację. Wdrożył też strategię tzw. koszyków produktowych. Działania te mają ułatwić klientom znajdowanie produktów atrakcyjnych cenowo i poprawić percepcję cenową sieci.

Carrefour inwestuje w zwiększenie oferty produktów pierwszocenowych, a także wdraża strategię tzw. koszyków produktowych. Jak czytamy w komunikacie, polega ona na zaoferowaniu k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
14.12.2025 / 09:23
StoryEditor
Rynek outdoorowy odbija. Firma 8a.pl chce mieć udział w jego wzroście
Nowo owtarty salon 8a.pl w Krakowie jest największym sklepem z produktami aotdoorowymi w Polsce (fot. materiały prasowe)

Rynek outdoorowy w Polsce warty jest ok. 2,5 miliarda złotych i w połowie tego roku zaczął wyraźnie odbijać. Firma 8a.pl postanowiła wykorzystać hossę do tego, żeby otworzyć największy stacjonarny sklep outdoorowy w Polsce.

Najnowszy salon 8a.pl ma 721 mkw. powierzchni, co czyni go największym stacjonarnym sklepem outdoorowym w Polsce. Jest on zlokalizowany w krakowskiej Galerii Solvay przy ulicy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 00:14
StoryEditor
Eurocash wchodzi w erę retail mediów. Ma to być nowy, wysokomarżowy biznes
(fot. Shutterstock)

Retail media stają się jednym z filarów nowej strategii spółki Eurocash. Grupa ogłasza strategiczną transformację: jednym z kluczowych obszarów wzrostu na lata 2026–2027 mają być retail media - dynamicznie rosnący segment rynku reklamowego, oparty na danych zakupowych klientów i własnych powierzchniach digitalowych sieci handlowych.

Według danych pokazanych przez Eurocash, retail media ma zapewnić grupie jeden z najwyższych poziomów marż i stać się źródłem powtarzalnych przychodów, niezależnych od cykli han...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2025 22:02