08.02.2024 / 12:54
StoryEditor

Carrefour Polska walczy o percepcję cenową i wdraża strategię koszyków produktowych. Na czym ona polega?

Strefa Niskich Cen w markecie Carrefour (mat. prasowe)
Carrefour Polska nie odpuszcza w wojnie cenowej sieci handlowych. Detalista poszerzył asortyment produktów pierwszocenowych i wzmocnił ich komunikację. Wdrożył też strategię tzw. koszyków produktowych. Działania te mają ułatwić klientom znajdowanie produktów atrakcyjnych cenowo i poprawić percepcję cenową sieci.

Carrefour inwestuje w zwiększenie oferty produktów pierwszocenowych, a także wdraża strategię tzw. koszyków produktowych. Jak czytamy w komunikacie, polega ona na zaoferowaniu k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 18:02
StoryEditor
Komisja Europejska daje Polsce tydzień na powstrzymanie grypy ptaków. Jakie ograniczenia musimy wprowadzić?
KE daje Polsce tydzień na powstrzymanie grypy ptaków (fot. Canva + MRiRW)

Komisja Europejska zgodziła się złagodzić obostrzenia dla polskich producentów drobiu i jaj. Ale dość ostre restrykcje i tak będą obowiązywać w trzech regionach. Za kilka dni przekonamy się czy to wystarczy, czy jednak polska branża drobiarska będzie musiała liczyć się z większymi zakazami.

KE przyjęła polskie propozycje dotyczące zwalczania grypy ptaków

17 kwietnia 2025 roku Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poinformowało, że Komisja Europejska przyjęła zaproponowane przez Głównego Lekarza Weterynarii działania alternatywne dot. zwalczania grypy ptaków w Polsce. To dobra wiadomość dla branży drobiarskiej, bowiem pierwotnie KE proponowała użycie środków, które mogłyby być zabójcze dla tego sektora.

Więcej na ten temat możesz przeczytać w artykule: KE może nałożyć embargo na polski drób. „Wzrosną ceny mięsa i jajek”.

Z pierwotnych propozycji KE najwięcej szkód dla sektora dotyczył zakazu zasiedlania kurników, w których komercyjnie utrzymywany jest drób na terenie województw: wielkopolskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego oraz warmińsko-mazurskiego. Prawdziwą opcją atomową dla producentów drobiu i jaj było objęcie strefą zakazu aż 5 województw, w których znajdują się zagłębia drobiarskie. Konsekwencją takiego zapisu byłaby możliwość wstrzymania eksportu polskie mięsa drobiowego przez państwa spoza UE.

– Zamiast restrykcji obejmujących prawie całą produkcję drobiu w Polsce, udało się wyznaczyć jedynie 3 klastry – mówi Krzysztof Jażdżewski, Główny Lekarz Weterynarii.

Dlatego przez dwa tygodnie trwały negocjacje pomiędzy polską weterynarią w przedstawicielami Komisji Europejskiej.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 13:14
StoryEditor
Dino jest już warte ponad 50 mld zł! Rekordowa wycena polskiej sieci handlowej na warszawskiej giełdzie
Na zdj. sklep Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

W ubiegłym tygodniu kapitalizacja Dino Polska po raz pierwszy przebiła 50 mld zł i obecnie utrzymuje się nieco powyżej tego poziomu. W ciągu minionego roku akcje spółki podrożały niemal o 40 proc. i obecnie za jeden papier inwestorzy płacić muszą ok. 515-520 zł.

Dla porównania: kapitalizacja Grupy Żabka to obecnie ok. 21,47 mld zł. Z kolei Eurocash wyceniany jest przez inwestorów na ok. 1,5 mld zł.

Maksimum (dotychczasowe) na kurs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 05:03