12.09.2023 / 17:35
StoryEditor

Co dalej z konsumpcją FMCG w ujęciu wolumenowym? Szymon Mordasiewicz dzieli się prognozą

Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny w Consumer Panel Services GfK (fot. mat. prasowe)
W zakresie wolumenowej konsumpcji FMCG w Polsce "widać światełko w tunelu" - uważa Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny w Consumer Panel Services GfK. Zdaniem eksperta, tunel ten pozostaje jednak wciąż "bardzo długi". Co czeka nas w dalszej części 2023 r. i na początku roku przyszłego?

- Rok 2023 otworzyliśmy z deklaracjami oszczędzania na wszystkim oraz wyraźnymi spadkami konsumpcji. Jednak teraz, analizując dane z pierwszych siedmiu miesięcy bieżącego roku, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 12:38
StoryEditor
Jesper Oestergaard, 7-Eleven: Konsumenci chcą kupować dania gotowe, ale musi być to coś zdrowszego niż hot-dog czy pizza
Jesper Østergaard, 7-Eleven (fot. Reitan Convenience)

Prezes duńskiego oddziały handlowego giganta podkreśla, że konsument staje się coraz bardziej wymagający i asortyment convenience nie może już ograniczać się tylko do najbardziej popularnych dań gotowych.

Jak pracują Państwo z asortymentem? Sklepy convenience są stosunkowo małe, każdy centymetr półki ma ogromne znaczenie.

W ciągu ostatnich 20 lat nasz asortyment uległ zna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 12:32
StoryEditor
Żabka Polska ogłasza ważne zmiany w strukturze menedżerskiej. Adam Manikowski obejmuje ważne stanowisko. Są też inne awanse
Adam Manikowski, Żabka Polska (mat. prasowe)

Grupa Żabka ogłasza, że 1 czerwca 2025 roku Adam Manikowski objął funkcję Chief Executive Officer (CEO) jednostki biznesowej Żabka Polska. Jak podaje spółka, jego nowa rola jest wyrazem uznania dla skali i wpływu prowadzonego przez niego obszaru biznesowego oraz jego kluczowego znaczenia dla całej Grupy Żabka. Zmiany te nie wpływają na skład zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Żabka Polska, na którego czele stoi Tomasz Suchański jako prezes.

– Zmiany, które dziś ogłaszamy, są kolejnym krokiem w ramach konsekwentnie rozwijanej strategii budowy silnego i dojrzałego zespołu menedżerskiego w Żabka Polska. To e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 05:38