08.05.2024 / 15:33
StoryEditor

Cyfrowy konsument w Polsce: łowienie okazji, internetowy second hand i przesiadywanie na TikToku [ANALIZA]

Marija MilasevicMarija Milasevic
Wraz z dojrzewaniem e-commerce kluczową kwestią dla sprzedawców staje się optymalizacja procesu zwrotów (fot. Shutterstock)
Świat zakupów online nieustannie ewoluuje. Chcąc się w nim sprawnie poruszać, firmy muszą mieć świadomość czołowych trendów panujących wśród cyfrowych konsumentów. Euromonitor International co roku poświęca im specjalny raport, wskazując na kluczowe trendy, które sprzedawcy internetowi powinni brać w swoich strategiach pod uwagę.

W 2023 r. handel elektroniczny miał w Polsce 15 proc. udziału w całej sprzedaży detalicznej, co wskazuje na rosnącą dojrzałość sektora. Pod wpływem postępu technologicznego, czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2024 / 17:30
StoryEditor
Aż 96 proc. nowej powierzchni handlowej stanowią parki. Na polskim rynku przybywa marek z zagranicy
Inwestycje w obiekty handlowe w Polsce koncentrują się na parkach handlowych w małych miastach (fot. Karuzela)
Inwestycje w obiekty handlowe w Polsce koncentrują się na parkach handlowych w małych miastach. W pierwszym kwartale 2024 r. na rynku przybyło 86,5 tys. mkw. powierzchni handlowej, z czego 96 proc. w postaci parków – wynika z najnowszego raportu CBRE.

Łącznie nowoczesna przestrzeń zakupowa w Polsce zajmuje 14,12 mln mkw., z czego 27 proc. znajduje się w małych miastach. Duże centra handlowe coraz częściej poddawane są rewital...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2024 / 09:37
StoryEditor
Carrefour obniża cenę wielu kosmetyków i produktów chemicznych. Oferuje koszyki-niespodzianki
Hipermarket Carrefour (fot. canon_photographer/Shutterstock)
Ponad tysiąc kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu oferowanych w super- i hipermarketach sieci Carrefour będzie miało niższą cenę. Promocja startuje już 20 maja. Sieć przygotowuje specjalne koszyki.

Już w najbliższy poniedziałek (20.05) klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour (łącznie ponad 100 sklepów), zlokalizowanych m.in. w Warszawie, Szczec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. maj 2024 04:29