20.02.2024 / 15:21
StoryEditor

Czy to kolejna wojna cenowa Lidla i Biedronki? Produkt tak tani, że znika z półek błyskawicznie!

Klienci wykupują całe kartony wódki marki własnej Biedronki i Lidla (Shutterstock)
W sieciach Biedronka i Lidl pojawiła się wódka czysta 0,5 l o zawartości alkoholu 38 proc., w cenie… 9,99 zł. Klienci wykupują całe kartony, towaru szybko zaczyna brakować na półkach, a eksperci zastanawiają się, jak to możliwe – relacjonuje portal wp.pl.

W dyskontach sieci Biedronka i Lidl pojawiła się wódka czysta 38 proc. w niebywale niskiej cenie 9,99 zł za 0,5 l. Oba produkty to marka własna – odpowiednio Parkowa i Polna. W ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 18:18
StoryEditor
Zakupy szkolne online? Wśród Polaków są coraz popularniejsze
Zakupy szkolne online. Jak Polacy oszczędzają w erze e-commerce (fot. Envato Elements)

Presja finansowa związana z początkiem roku szkolnego rośnie. Coraz więcej rodziców wybiera zakupy online, aby znaleźć tańsze i wygodniejsze rozwiązania. Jak wynika z badań, platformy e-commerce stają się dla wielu rodzin alternatywą wobec tradycyjnych sklepów. Dlaczego tak się dzieje i jakie priorytety mają Polacy na przełomie lata i jesieni?

Według najnowszych badań konsumenckich zleconych przez AliExpress, niemal jedna piąta Polaków (18,3 proc.) odczuwa finansowe obciążenie związane z przygotowaniami dzieci do szko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 08:33
StoryEditor
Maspex na giełdzie? Krzysztof Pawiński zdradza, kiedy to nastąpi
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex (fot. materiały prasowe)

Maspex to jedna z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej, a jej potencjalny debiut na giełdzie od lat budzi emocje. W kontekście startu programu GPW IPO Academy temat powrócił za sprawą komentarzy internautów. Co na to sam prezes Maspexu, Krzysztof Pawiński?

Wraz ze zbliżającym się w październiku uruchomieniem programu GPW IPO Academy, skierowanego do firm planujących debiut na warszawskim parkiecie, w serwisie x.com pojawiła się dy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2025 10:55