22.05.2025 / 14:23
StoryEditor

Drastyczny spadek sprzedaży jednorazowych e-papierosów. I to jeszcze przed podwyżką akcyzy

Sprzedaż jednorazowych e-papierosów spadła (fot. Shutterstock)

Sprzedaż jednorazowych e-papierosów w pierwszym kwartale br. była aż o 22 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku poprzedniego - podała "Rzeczpospolita", powołując się na dane z monitoringu branży tytoniowej. Nastąpiło to jeszcze przed wzrostem akcyzy, który stanie się faktem 1 lipca.

"Rzeczpospolita" podaje, że w okresie od stycznia do marca br. w Polsce sprzedano 9,9 mln sztuk jednorazowych e-papierosów. Dla porównania, w pierwszym kwartale 2024 r. pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 15:40
StoryEditor
Media Expert chce podgryzać Biedronkę i Lidla. Produkty spożywcze w ofercie
Sklep sieci Media Expert (fot. materiały prasowe)

Media Expert rozszerza działalność online i wprowadza do swojej oferty produkty spożywcze. To element szerszej transformacji e-sklepu w marketplace, który może zmienić układ sił nie tylko w branży elektroniki, ale i na rynku handlu detalicznego.

Media Expert rozszerzył ofertę swojego sklepu internetowego o kategorię "Supermarket", w której pojawiły się produkty spożywcze i artykuły codziennego użytku. To nowy krok sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 13:01
StoryEditor
To badanie zadecyduje o losie marek własnych. Znamy szczegóły [TYLKO U NAS]
Na zdj. produkt marki własnej Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W Ministerstwie Rolnictwa trwają prace analityczne dotyczące marek własnych. Resort zlecił przeprowadzenie w tym temacie obszernego badania, z którego wnioski pomogą w podjęciu decyzji, czy należy dążyć do ograniczenia sprzedaży wyrobów private label w sklepach - a więc w praktyce do zmian prawnych. Znamy nowe szczegóły.

We wrześniu informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi, że Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ponownie zajęło się kwestią marek własnych w sieciach handlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 09:12