21.08.2024 / 10:00
StoryEditor

Kluczowa zmiana w polskim e-commerce, coraz bardziej liczy się częstotliwość i wielkość zakupów. Jak wyglądają perspektywy dla branży? [DANE]

Wzrost rynku e-commerce w Polsce (fot. Rawpixel.com)

Polski rynek e-commerce będzie systematycznie rósł. Konkurencja się zaostrza, a konsumenci mają coraz większe oczekiwania. Wzrost rynku będzie napędzany poprawą funkcjonalności platform zakupowych oraz rosnącym zaufaniem konsumentów do e‑commerce – tłumaczą eksperci Strategy&, twórcy raportu „E-commerce w Polsce: konkurencja i rosnące oczekiwania napędzają rozwój”.

Jak wynika z raportu rynek e-commerce ma rosnąć co roku o 8 proc. co doprowadzi do wzrostu wartości sektora o 52 mld zł względem 2024 roku i będzie wart 192 mld zł w 2028....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.08.2024 / 15:58
StoryEditor
Bartłomiej Morzycki, ZPPP „Browary Polskie”: Branża piwna nie zachęca młodych ludzi do kupowania alkoholu [WYWIAD]
Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie (fot. mat. pras.)

– Wszystkie nasze piwa, także bezalkoholowe, kierowane są tylko do konsumentów pełnoletnich. Zarówno na opakowaniach takich produktów, jak i w reklamach znajduje się znak, który jednoznacznie o tym mówi. Świat piwa jest światem ludzi dorosłych – mówi dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego „Browary Polskie” Bartłomiej Morzycki, z którym rozmawiamy na temat nowej platformy edukacyjnej dla detalistów oraz reklamach alkoholu.

Jako „Browary Polskie” ruszyliście z nową platformą edukacyjną. Czym ona jest i co chcecie przez to osiągnąć?

Projekt nie jest zupełnie nowy, bo działania pod hasłe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2024 / 18:34
StoryEditor
Zmiana zarzutu dla małżeństwa, które wyprodukowało trującą galaretę
Stoisko mięsne - zdjęcie ilustracyjne (Shutterstock)

Prokurator przedstawił nowy zarzut małżeństwu odpowiedzialnemu za produkcję i sprzedaż zatrutej galarety. Po spożyciu produktu zmarł 54-letni mężczyzna, a dwie kobiety, w wieku 67 i 72 lat trafiły do szpitala.

Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu zmieniła zarzuty małżeństwu, które w przydomowym gospodarstwie produkowało wyroby garmażeryjne, a następnie sprzedawało je na targowiskach – p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. wrzesień 2024 10:21