08.02.2024 / 15:58
StoryEditor

Konsumenci wreszcie pozytywnie patrzą w przyszłość, ale nadal zamierzają oszczędzać [DANE]

Konsumenci są w coraz lepszych nastrojach (fot. Shutterstock)
W styczniu 2024 roku po raz pierwszy od początku pandemii odczyt nastrojów konsumenckich uplasował się powyżej zera, co oznacza, że osób pozytywnie patrzących w przyszłość jest więcej niż pesymistów. Polacy wypracowali jednak sposoby na oszczędzanie i nie chcą się z nimi rozstawać – wynika z danych i analiz NielsenIQ i GfK.

Od kilku miesięcy widać wyraźną poprawę nastrojów konsumenckich, 38 proc. badanych podkreśla, że nadszedł moment na większe wydatki. Prawie połowa pozytywnie ocenia perspektywę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2024 00:49