Marketing i strategie promocyjne

Skandal po reklamie z gwiazdą "Euforii". Hasło firmy odzieżowej szokuje 29.07.2025 / 17:13

Kto najmocniej stawia na piwo bezalkoholowe? Sieci zwiększają dostępność produktów bez procentów 28.07.2025 / 18:22

Sieci handlowe promują na potęgę. Liczba akcji rabatowych zwiększyła się o blisko 15 proc. 24.07.2025 / 09:27

W Biedronce idzie nowe. Sieć uruchomiła projekt, który zdobędzie dla niej nowe grupy klientów i przywiąże ich do marki 23.07.2025 / 16:38

Media Expert nagradzał za oceny. Rzecznik Praw Dziecka złożył skargę na "dyskryminującą" promocję 23.07.2025 / 11:10

Roxie Węgiel, Doda i Maryla Rodowicz najcenniejszymi kobiecymi markami w Polsce. Wartość reklamowa każdej z nich to blisko 200 mln zł 15.07.2025 / 13:13

Starbucks ze strategią na mniejsze miasta! 100. kawiarnia amerykańskiej sieci w Polsce a horyzoncie 15.07.2025 / 10:29

Koncern L’Oréal porażony falą popularności koreańskich kosmetyków. Co rozwój K-beauty oznacza dla branży? 14.07.2025 / 19:29

Producent Milki trafi do sądu. Mondelez pozwany za wprowadzanie klientów w błąd
Giga inwestycje Biedronki pomogą sieci pokonać Dino. Dyskonter przyspieszy rozwój i zagęści sieć sklepów w kraju
Chiński gigant prosi UOKiK o zgodę na przejęcie sieci Media Markt w Polsce
Szymon Mitoraj przez dwa lata zmieniał Grupę Eurocash, teraz wraca do korzeni
Powstaje nowy sojusz zakupowy polskich sieci spożywczych. Lokalni operatorzy chcą pracować razem