Marketing i strategie promocyjne
Lego zaprezentowało największy zestaw Star Wars w historii. Z ilu elementów się składa? Ile będzie kosztował? 05.09.2025 / 10:07
Insighty strategiczne w branży FMCG. Na jakie pytania szukają dzisiaj odpowiedzi sieci handlowe i producenci? [WYWIAD] 04.09.2025 / 12:02
Lidl z talenciakami dotrze też do szkół w najbiedniejszych regionach Polski 01.09.2025 / 11:34
KitKat zdradza jak sprzedawać ponad 5 miliardów batonów rocznie i jakie ma plany na kolejne 90 lat 29.08.2025 / 21:30
Wygrać w Rossmanii! Rossmann rozwija trend gamifikacji zakupów – sieć nie chce być jedynie miejscem zakupów, ale także wspólnej zabawy i interakcji 29.08.2025 / 16:36
Silni razem w Lidlu! Schwarzenegger i Moeller będą budować masę i siłę marki Parkside 29.08.2025 / 13:17
Kawa wciąż drożeje. Co jest tego powodem i co z tą sytuacją zrobią sieci handlowe? 28.08.2025 / 12:56
Ibisz i Majdan zapraszają do "swojego Lidla". Sieć rusza z kolejną częścią akcji promocyjnej i angażuje znane nazwiska 28.08.2025 / 11:59
Paweł Jachowski
Łukasz Stępniak
Biedronka zapłaci 30 tys. zł za mobbing. Kasjerka wygrała z gigantem przed sądem batalię o odszkodowanie
Lidl Plus z nową funkcją. Sieć testuje Scan & Go w 20 lokalizacjach
Biedronka zagęszcza ruchy. Największa sieć dyskontów w kraju o krok bliżej do systemu kaucyjnego
Czy polski handel znalazł w retail mediach nowe przychodowe eldorado?
Kultowa marka piwa powraca! Kompania Piwowarska reaktywowała produkt razem z Żabką