Marketing i strategie promocyjne
Rozgryźć e-klienta. TikTok, Temu i AI zmieniają zwyczaje polskiego konsumenta 12.11.2025 / 11:17
Kaufland stawia na marki własne i wcale się tego nie wstydzi. Co tego dowodzi? 05.11.2025 / 15:54
Jak wspólna gra producenta i detalisty zwiększa marżę kategorii? [KOMENTARAZ] 03.11.2025 / 16:55
Skąd konsumenci wiedzą o promocjach? Aplikacje już prawie zrównały się z telewizją 31.10.2025 / 09:59
Biedronka w świecie streetware: pop-art i szczypta autoironii w ramach marketingu z okazji 30-lecia obecności na rynku 29.10.2025 / 13:42
Konieczne jest nieustanne podważanie status quo produktu [WYWIAD] 27.10.2025 / 10:41
Hipermarkety walczą o klientów loteriami. Auchan, Carrefour i Kaufland rozdają miliony w nagrodach 23.10.2025 / 14:19
Sprytni i nielojalni. Młode pokolenie Polaków na zakupach [BADANIE] 20.10.2025 / 10:20
Magdalena Stosio-Róg
Jakub Sadowski
Michał Kokoszkiewicz
Adam Manikowski o planach Żabki na 2026 r. Kolejny magazyn, 1300 nowych sklepów i rozwój programu Żabka Flex
To będzie ostatni dzień działalności hipermarketu Carrefour
Dino otworzyło 3000. sklep! Polska sieć szybko goni Biedronkę
Rewolucja w Stokrotce! Sieć instaluje elektroniczne etykiety w pierwszym markecie
Jest zielone światło na przejęcie Carrefoura! Nowy właściciel wkracza na rynek